Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En het wordt nog veel erger...

• Ahais

Juist als ik dit zo lees, concludeer ik dat een paar van jullie vinden dat al dat geteisem allochtoon is, waarom….????? zoals James zegt, al het geteisem aanpakken ONGEACHT kleur. Zijn jullie ervan op de hoogte dat er ook goede allochtonen rondlopen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!!!!!!!!!!!!

• Bob van Duin

sorry hoor maar een loverboy is een knul die meisjes rondselt voor de prostitutie en er staat nergens dat het marokaanse pooiertjes zijn in tegendeel nationalitiet doet geheel niet ter zaken

• Bob van Duin

denk dat dat niet geheel juist is er lopen ook schoften onder de nederlanders en die durfen ook wel hoor een allochtoons meisje te pakken hoor alleen bij de aangiftes gaat het vaak fout die wordt vaak uit schaamte en angst voor de reacties vanuit de eigen cultuur niet gedaan

• Olaf van der Wijngaard | BMX Sport.nl

ja tuurlijk alleen zijn dat er veeeeeeeeel minder dan aleg heum buitenlanders die niet goed “vriendelijk zijn”waarom kunnen ze wel vriendelijk zijn in hun eigenland maar niet in ons land zullen wij met 1,4 miljoen nederlanders naar marroco of turkije of welk land dan ook dat boeit niet het zelfde gaan doen als dat zij hier doen? ik heb nl al nooit gemogen al toen ik 11 was zij ik al dat ik nooit in nl wouw blijven wonen ik ben nu 17 en ik heb nog nooit anders ged8 dan dat ik hier niet wil blijven ik snap eigenlijk ook niet waarom mensen van nl dit zoon schok vinden ik had dit soort je kunt bijna zeggen begin van een burger oorlog zou gebeuren zoveel buitenlanders in dit land die allemaal zo graag respect willen hebben door mensen in elkaar te slaan dan kun je verw88 dat nederlanders iets trug gaan doen als ze echt te ver gaan zoals de dood van die heum van dinges ben ff naam vergeten gogh of zoiets