Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En het wordt nog veel erger...

• Jacqueline

Je snapt er echt helemaal niets van Frank.

Geef eens antwoord op mijn vraag.

Het is simpeler dan je denkt, gewoon JA of NEE

• Jacqueline

En als je goed kijkt zie je dat dit een re-reactie is op Akasya

• frank van bronkhorst

Je wou toch wat cijfers van het CBS? Hier komen ze:

In 1980 was 20 procent van alle gevangenen allochtoon, in 1990 was dat 45 procent, in 1995 was dat 50 procent, in 1999 was dat 53%.

Toen in 1999 vormden de allochtonen overigens bij lange na niet 53% van de totale bevolking.

Bronnen:

Betreffende 1980: Verslag over het jaar 1980. Den Haag, directie Gevangeniswezen, ministrie van Justitie, 1981.

Betreffende 1990: Gevangenisstatistiek 1995. Vorburg/ Heerlen, CBS, 1996, p. 44

Betefffende 1995 en 1999: Gevangenisstatistiek 1999. Voorburg/Heerlen, CXBS, 2000, p. 17

En tenslotte het percentage allochtonen betrokken bij gewelddelicten in Rotterdam zoals straatroof komt van de Rotterdamse politie, jaartal is mij niet merr bekend, maar ik dacht 2002.

• frank van bronkhorst

Ja!

Maar lezen mijn posting maar over de CBS-cijfers.

• Jacqueline

Frank geef nou gewoon antwoord.

Weet jij wat een loverboy is????

• Jacqueline

Ok Frank, ik had je antwoord gemist excuus.

Maar de vraag was gestelt aan Akasya.

Al die cijfers zijn mij wel bekend hoor.

Ik kom in de ogen van sommige mensen wel dom over, maar ik ben niet zo dom hoor.

Ik heb alleen een uitgesproken mening over bepaalde zaken en die beperken zich niet alleen maar tot deze kwestie.

• frank van bronkhorst

Ja, een Marokkaanse pooier.

Eerst allochtone meisjes het hof maken met het uiteindelijke doel om ze onder dwang achter een raam te zetten. Vertel mij niets. Ik woon in een heel grote stad.

• Jacqueline

Mooi dat je dat weet, maar de vraag was gesteld aan Akasya.

• javi

Was een reactie op frank van bronkhorst.

Laat mij maar lekker een Nederlander blijven met normen en waarden.

Ik respecteer de wet, en val niemand lastig, maar ik ga al jaren niet meer naar een zwembad, omdat je er chronisch door allochtoontjes lastig word gevallen.

Gewoon schaamteloos.

Bah, doe dat in je eigen land, wij zijn geen hoeren, en niet gediend van de aanraking door vreemden, ook al is het een Nederlander, poten thuis, wij komen ook niet aan allochtone meisjes.

• romke van dijk

Nee hoor niks zijnde blind en horend doof. Gewoon reeel. Al het geteisem aanpakken ongeachtkleur. Als jij je tunnelvisie op 1 groep wil richten,prima, moet je niet raar staan te kijken als de volgende groep een andere naam heeft.