''Islamitische instellingen eisen 24 uurs beveiliging" lees ik op het nieuws.
Ik vraag me nu toch wel wat af. Want waar is/was de beveiliging van:
Theo van Gogh (ook al wordt beweerd dat hij dat niet wilde)
Ayaan Hirshi Ali.
Geert 'wilders.
burgemeester Cohen.
Pim Fortyun.
Al die jonge, blonde meisjes die ooit lastig gevallen zijn door Marokkanen.
Al die scholieren die ooit lastig gevallen werden door Marokkanen.
Al die gezinnen die ooit lastig gevallen werden door Marokkanen.
Het winkelend publiek tijdens koopavonden in de grote steden en in winkelcentra die ooit lastig gevallen werden door Marokkanen.
Bezoekers van pretparken die ooit lastig gevallen werden door Marokkanen.
enzovoort, enzovoort.
Al die dieren die mishandeld zijn door voornamelijk allochtoonse kinderen.
Nu ineens klagen de Islamitische instellingen steen en been, terwijl ze nooit iets gedaan hebben aan de uitwassen in hun bevolkingsgroepen/geloofsgroepen.
Nu ineens zijn ze zielig en voelen zich bedreigd door die stoute Nederlanders, wat zijn ze toch verschrikkelijk.
Wie zijn hier nu eigenlijk zielig, wie is begonnen, wie zijn de agressors?
Hebben ze nou nog niet door dat de Hollanders het spuugzat zijn en nu, in een hoek gedrukt in eigen land, overgaan tot andere maatregelen?
Maatregelen die misschien niet deugen, maar hebben we dat niet van hen geleerd?
Want krijg je je zin niet of gaan de dingen niet zoals je dat wilt, dan ga toch gewoon schreeuwen, eisen en meppen of zelfs, zoals recentelijk: iemand afschieten.
De tijd van de dialogen en de softe aanpak is voorbij.
En dit zat er natuurlijk al lang aan te komen.
De overheid heeft al die jaren van moslimterreur t.o. de Hollandse bevolking nooit ingegrepen. En zelfs nu nog, nu feiten naar buiten worden gebracht, krijgt de Nederlandse samenleving de schuld. Ach, die arme allochtonen toch, te moeten leven in zo'n verschrikkelijk land waar ze nooit geaccepteerd zijn. Hun kinderen te moeten zien opgroeien in het verderfelijke Holland. Waarom passen die Hollanders zich nou toch niet aan aan hun mooie gebruiken en geloof? Waarom vinden die Hollanders het toch allemaal zo vervelend? Het is toch leuk zo'n multiculturele samenleving?
Tja, wat zal ik verder nog zeggen……………..