Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

whooooooohhh

• anita

huh????

• anita

waar is die prikpagina daarvan dan ? maar by the way ik was nu hier aan het prikken. bespeur ik hier extreem links ?

en ook daar heb ik een mening over. verschrikkelijk wat die gasten doen. ik heb aale boeken gelezen over aane f enz… en ik huil dan

• Gerrit

Als je mij goed volgt weet je dat ik nix extreems vertegenwoordig, in tegendeel.

• loe

Volgens mij vertegenwoordig jij alleen maar je simpele geest, want je begrijpt niets van hetgeen Anita hier op het prikbord gezet heeft en later toegelicht heeft.

• anita

ik duss ook niet maar dat begrijp jij toch niet waarschijnlijk

groetjes

• Bob van Duin

beste Anita misschien is je aanhef wat ongelukkig maar oke en wat het denken betreft ik doe niet anders ik probeer het toch wat nuchterder te bekijken en van alle kanten te belichten zonder het geloof er direct bij te betrekken dus citaten uit de koran hier bij halen vind ik eng zag al dat er een ander is die zei er zijn ook citaten in de bijbel zitten ,waarvan je moet kotsen als je ze goed leest het gaat er om wat je er zelf uit wil halen en wat je er mee doet je moet uit eindelijk toch s.avonds in de spiegel kan kijken zonder je te hoeven schamen voor je doen en laten