Okay
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsik heb bij google ingetypt : dood aan ongelovigen en dan krijg je heel veel van moslims. ik ben wakker geschud door wat er met theo is gebeurd. nee ik haat geen moslims. nee ik ben niet racistich. maar mijn onschuld en naiviteit is wel gedood.
weet je wat je gaat krijgen nl.
hup een moslim dood theo. er komen gevoelens naar boven die weggestopt waren in nederland . hup er worden daarom moskeen in de hens gezet ( wat ik al tegen mijn man voorzei ) .
hup de moslims gaan weer een antw. terug geven denk ik . en zo zitten we in een neerwaardse spiraal. en daar wordt ik behoorlijk misselijk en ziek van.
en wat ik nou met die berichten wil zeggen is dat het doodeng is wat ze leren bij sommige moslims waar wij wel weet van hebben maar niet willen zien.
en wat is nou het grappige ….
ik ga een vb noemen daar5 ben ik goed in nl. :
jantje heeft een vriendje . dat vriendje slaat jantje. de papa van jantje is heel boos op het vriendje.maar de mama en het broertje van jantje zeggen : het valt wel mee jantje. toe maar al goed weer niet huilen . vriendje kom maar gezellig hoor .
papa wordt boos op mama omdat mama het niet voor haar eigen zoon opneemt en die ook nog niet eens wat gedaan heeft. papa en mama krijgen de grootste ruzie. het broertje houdt maar verder zijn mondje en bemoeit zich er niet meer mee. het vriendje gaat er ondertussen vandoor .
snap je ?
Heb jij misschien nog wat Bijbelteksten om er tegenaan te gooien?
Het gaat er niet om wat in de Koran of de Bijbel staat, maar wat je ermee doet.
Dat moet je afkeuren. De Bijbel is ook een van de bloedigste boeken die er bestaan.
Deze soort van bijdragen lossen toch niks op…integendeel zou ik bijna willen zeggen.
Van Wilders valt niet volgens mij niets goed te verwachten, een soort kamikaze-piloot. Hij en anderen proberen goed garen te spinnen bij de situatie. Gisteravond zat bij Nova die griezel van Nawijn weer eens. Ook hij probeert zijn slag te slaan en kondigt alvast een nieuwe partij aan in het komende jaar. En dan te weten dat Theo van Gogh die mislukte Fortuyn volgelingen ‘autistische dwergen’ noemde. Ik vind de grootste fout die je op dit moment kunt maken is met te lopen met allerlei schreeuwers die maar wat beweren of beloven vanuit onduidelijke motieven. Het valt niet mee maar rustig luisteren en kijken en rustig je oordelen afwegen lijkt mij nu het beste. Ik doe er mijn best voor. Gwen
heb jij zelf geschreven hoor . dus val mij niet aan met iets wat ik gevonden heb en ervan schrok. daar gaat deze discussie toch allemaal over ? no hard feelings
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?