Lieve Dribidu,
Er kwam iets over Jehova ter sprake en daar haakte ik op in.
Dan vertel ik van mijn kant iets over.
Maar goed zo ook verfoei ik islam die de homo's van de daken afgooien, zo verfoei ik de katholieken ook die tegen condooms zijn. Het verschil wil namelijlk dat zij niet aan de deur komen ook de moslims niet om zieltjes te winnen.
Ik moet nageven dat het niet zomaar opgevertjes zijn, maar als je jaren lang al tig keren duidelijk maak, dat je geen interesse of behoefte heb moet dat toch wel duidelijk zijn lijkt mij.
Het begon al 22 jaar geleden: Mevrouw wij komen Jezus brengen.
Ik hoorde dat tig keren aan en weigerde dat en maar door gaan jongens.
Toen zei ik: “Oke ik heb nog plek achter in de schuur, zet je hem maar daar neer”.
Vanaf dat moment zeggen zij niet meer: “Mevrouw wij komen Jezus brengen, nee, maar wel: ”Mevrouw wij komen aan u deur om boodschappen te brengen“. Vinden ze nog raar dat ik het volgende zegt: ”Ahhhhhhhh…. wat lief van u bent u werkelijk voor mij naar de Aldi geweest?"
Na 22 jaar ben ik het zat en geduld is op en geloof het of niet ben ook vaak verhuist en nog komen ze aan de deur en dan heb ik zoiets bij elke nieuwe woning, nee he niet weer, kan weer opnieuw beginnen, kan beter maar niet verhuizen.
Maar goed ik deel alleen mijn mening en ervaringen hierin en ik bedoel ook verder niets mee en men die geloof zal belijden zal ik hen net zo goed respecteren als waar in mijn eerste topics omdraaide. Ik beoordeel niet iemand op zijn belijdenis, maar wel wat verboden is en niet sociaal verantwoord is. Dus nog een Jehova getuige niet voor zichzelf kan zorgen, zal ik wederom pannetje prakkie brengen. Of ik nou voor zes man kookt of nou voor zeven, maakt mij gewoon niets uit.
Son