Goeie dingen over Jehova?
Zal ik een boekje opengooien?
Paar voorbeelden maar ene ik ben geen Jehova getuige.
Ik had een kennis die Jehova getuige was, maar helaas hij rookte.
En dat mag niet van Jehova getuigenis, dus zijn vrouw en twee kinderen werden weggehaald. Ja je leest het goed, weggehaald! Hij kwijnde weg en kon dat roken niet opgeven. Met regelmaat bracht ik pannetjes eten, want hij kookte niet meer of zo en ging zelfs niet eens boodschappen doen. Niemand kwam daar verder zelfs niet de Jehova's meer. HIj mocht volgens Jehova geloof zijn kinderen niet meer zien en zijn vrouw heeft samen met de Jehova getuige hem doodgezwegen.
Hij ging onder gebukt en stierf uiteindelijk nadat ik laatste pannetje met rode kool en hasjee aan kwam zetten. Daar sta je dan, verbaasd en ontgoocheld. Maar ik heb wel veel gesprekken gehad met hem over Jehova. En ze kunnen veel van hem zeggen, maar hij bleef ondanks doodzwijgen zijn geloof belijden. Ontzag en respekt had ik voor deze man, dat nog steeds zijn geloof ging belijden, alleen jammer dat hij de verslaving van roken niet op kan geven.
Bovendien vind ik Jehova getuige vieze, smerige stelletje verachtelijke schijnheilen Word steeds erger met zieltjes winnerrij.
Hou je vast en riemen om je stoel. Ik werd elke week gestoort op vaste tijden en netje beleefd zei ik nee geen interresse. Bij de laatste dat ik de klok op gelijk kon zetten had ik hen bedreigd dat volgende emmer water klaar staat. Komen ze vanaf dat moment op verschillende tijden. Toen zei oke momentje aub. Ik loop naar de keuken en pakte emmer water nog bij de deur aangekomen rennen ze van de galerij af, maar goed heb gelijk voor de deur schoon staan schrobben.
Ik werk en op een dag, want werk ook veel van huis uit, dus deels thuiswerk. Betrap ik hun met omkoperijen en kaartjes aan mijn kinderen. Mijn dochter kreeg cd's en zoon kreeg een soort visite kaartje met tekst Kies je voor de hel of voor de hemel Toen ik hun daarop betrapte was ik haast in alle staten maar gelukkig kon ik mijn knop van woede omdraaien en ik zei. Voorlopig zijn mijn kinderen minderjarig en u moet voortaan tot mij wenden. Ik heb aangifte gedaan voor dit soort enge dingen. Ook is gebleken dat de kinderen door deze gasten aangesproken wordt op weg naar school.
Jehova getuige, zijn een stel kinderlokkers, als een van de ouders geen interesse in hun geloofje hebben. Bah en nog eens bah…………. smerige rotstreken hebben ze nu tegenwoordig.
Maarre Anita knap van je dat je van deze achterlijke groep los kon maken.
Wat ik vaak hoorde is dat je leven ook niet makkelijker wordt gemaakt door hun.
Son