Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

mijn kinderen snappen me niet meer

• dribibu

ook gedacht dat Janmaat tot de erg slechte mensen behoorde. Achteraf denk ik dat ook de media hem erg negatief weergaf, en daarmee een inhoudelijke discussie onmogelijk maakte.

Ik denk dat ik een paar jaar eerder dan jij van gedachten ben veranderd, maar ik ben blij dat ook linkse mensen zoals jij bv, hun mening bijstellen. Het is volgens mij namelijk zo dat niet iedereen even aardig is als jezelf.

En ik geloof dat er in Nederland nog steeds veel waardevolle mensen zijn, dus troost je daar mee, doe ik ook.

Hans

• mark

Bovendien ben je nog erger dan die gekken die nu moskeen in de brand willens teken. Jij bent verantwoordelijk met je burgelijk links fundamentalisme dat de verhoudingen hier zo zijn verziekt. Ik zou me schamen met zo'n moeder.

• loe

Tja, ook jij bent ooit gehersenspoeld door ideaal denkers. Of je nu links of rechts bent, als je met een beweging meedoet raakt je erin verstrikt en denk je dat jouw wijsheid de enige ware is. Iemand die radicaal anders denkt is dan de eeuwige vijand die met vuur en zwaard bestreden moet worden…..ik heb veel van die linksen meegemaakt. Nu ze zelf kinderen hebben die in een andere periode van de geschiedenis leven en anders tegen de dingen aankijken, wordt opeens de eigen kortzichtigheid blootgelegd.

• Teyco

Dit alles zeg je nadat je gebruikt maakt van de vrijheden die zij voor jullie heeft bewerkstelligd…..maar dat snap je weer niet Mark…..en de opmerking ik zou me schamen om zo een moeder vind ik zeer ongepast , want als ik kijk wat jou moeder heeft gebaard…tja…laat ik het daar maar op houden…