nee mijn ouder hebben niks gedaan omdat ik ze het niet verteld heb….
was een keer op basis school en op middelbare school toen ik net in brugklas kwam, ik heb zo mijn redenen gehad om het ze niet te vertellen, maar waar ik meer op doelde is dat er gewoon scholen zijn die niet deugen, ik dacht dat er ongeveer 30 islamitische scholen zijn in NL, die zijn kort geleden nog erg streng gescreend n.a.v het islam/terrorisme verhaal, er kwam er maar 1 of 2 uit die niet voldeed aan de normen, ik dacht dat Ayaan en wilders ook de mensen waren die om die screening vroegen, ze waren absoluut teleurgesteld omdat ze waarschijnlijk verwachten dat het er veel meer waren….ik ben trouwens tegen elke vorm van bijzonder onderwijs, maar de reden waarom ik op jou tekst reageerde is dat er in meerdere scholen dingen niet pluis zijn…..ongeacht welke achtergond de school ook met zich mee draagd….ik zat ook op een andere gerespecteerde onderwijsinstelling waar destijds de leraar duits jonge meiden onzedelijk betaste…en meiden expres liet nakomen hiervoor…dit was geen bijzonder onderwijs trouwens maar een openbare school….