Het is zo verdomd moeilijk om dingen te geloven wat je voorbij ziet komen in de media.Op de ene zender veroordelen de moslims de moord.Andere zender hebben ze begrip voor de dader.Het is mooi dat de leiding van een moskee de aanslag veroordelen, maar zou ook niet zo zijn, omdat de politiek wegen zoeken, dat als zij dit niet doen aangepakt worden.En ja voor een camera wat zeggen is anders dan daadwerkelijk in je gemeenschap de zaak aanpakken.
Ik weet nog dat er een film is gemaakt op islam scholen in Zweden met camera was het van nee wij geven geen lijfstraffen, wij geven allerlei vakken, en met een geheime camera was de film ineens anders.Gaven ze wel toe dat er lijfstraffen gegeven werden, en dat er alleen als geloof de islam werd gegeven.En zelfs toen de Zweedse leraren naar de directeur ging met het verhaal dat een kind onder de blauwe plekken zat, de directeur had beloofd de politie in te schakelen.Maar nee hoor de vader werd gebeld met als gevolg dat het kind klappen kreeg waar de directeur bij zat.Dus met camera zei de directeur jahoor als een leraar wat opmerkt geven wij dit door aan de politie.Zonder camera in zicht maar wel verborgen in een tas, was het nee wij halen de ouders erbij.2 gezichtten dus.
Ik heb zoiets van eerst zien dan geloven, en ik denk dat ik lang kan wachtten.