Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Honderden Marokkanen demonstreren tegen geweld

• Teyco

inderdaad!!! een begin is altijd goed, ongeacht hoe klein:-)

• ria de leeuw

Vandaag zag ik als een grote stap..laten we hopen dat dat door meederen zo gezien wordt.

We zullen ons toch echt de vraag moeten stellen of we dit op willen lossen of dat we gaan doen wat deze extreme groeperingen willen…elkaar afslachten.

• Peeterse

Vanmiddag op BNR radio. Een van de panelleden waagde het om een aanzittende moslima ook aan te spreken met “maar jullie….”. Ze was behoorlijk op haar tenen getrapt.

• dribibu

ja het is in ieder geval wat, een goede zaak, ik vind het positief

• Peeterse

Ik zou mezelf héél graag willen laten overtuigen, maar dat punt is nog niet bereikt.

• GO

Zou ik ook zijn als ik op 1 hoop word gegooit met bepaalde autochtone nederlanders.

• Peeterse

Mag ik op de hoop van de juiste spellers?

• Son

Teyco.

Wie de klein niet eert die de grote niet???????????????????? :)

Son

• placebo

Als marokkaan zijnde moet je niet van mij verwachten dat elke idiote actie van een idioot mij moet aanzetten om bepaalde mensen gerust te stellen. Om zo te laten zien dat ik agood guy"ben. Over vooroordelen gesproken. Alsof alle wethouders de straat op gingen om te zeggen dat het geen coke snuivende hoerelopers zijn, alle denhaag supporters de straat op gingen om te laten zien dat ze Sylvie geen @!#$ ïs. Ik ben een Marokkaan en ik hoop dat ik weer net als vroeger kan zeggen. Dat ONS land (voor alle duidelijkheid: Nederland) een prachtige land is. Zonder dat ik mij telkens moet verantwoorden voor elke actie van een idioot.

• GO

jeetje, foutje