Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De daader bevestigt het vooroordeel?

• Jacqueline

Volgens mij leven we al lang niet meer in een democratie, maar in een dictatoriale staat.

Ik weet het 't komt ff hard aan maar denk er maar eens goed over na.

• Bob van Duin

Atheist; zoek eerst maar eens op wat dictatoriaal betekend , je weet echt niet waar je het over hebt dat blijkt uit je uitspraak dat we hier in een dictatorialestaat leven laat me niet lachen

• Jacqueline

Is dat dan niet zo?

Kunnen jullie mij dan even uitleggen waarom er nooit een regering komt die het nederlandse volk voorstaat.

Voorbeeldje, anders snappen jullie het niet.

Als ik het nog goed weet was het 1972, de nederlandse bevolking had gestemt.

Grootste partij? de PVDA.

Tweede partij CDA (getver)

Derde partij VVD

Maanden lange onderhandelingen tussen Joop den Uyl en Dries van Agt, geen resultaat.

Dries van Agt gaat 1 keer dineren met Hans Wiegel en we hebben een regering.

Is dit wat het nederlandse volk wilde, of had het nederlandse volk voor iets anders gestemt.

Vanaf die dag is het nooit anders gegaan, ook nu niet.

Volgens de verkiezingsuitslag had er een andere coalitie moeten zitten in den haag, maar helaas het nederlandse volk is wederom genaaid.

Beloftes die gedaan worden door de regering worden niet nagekomen enz.enz.

Let wel!!! ik heb het niet over een dictatoriale politie staat hoor, of moet ik dat ook even uitleggen?

• Bob van Duin

Atheist: wat de verkiezingen betreft heb je groot gelijk ik heb me daar ook in hoge mate over verbaasd en ben er nog steeds pissig om maar eerlijk is eerlijk van een daadkrachtig leider van de pvda kun je ook niet echt spreken ik volg de politiek nauwlettend volg de debatten vaak op tv en dergelijke en ik mis toch de PVDA qua daadkracht en klopt Bos heeft zich een loer laten draaien maar als hij meer daadkracht had getoond en andere opties open had gehouden had het misschein heel anders eruit gezien >maar met dictatoriaal heeft het geenzinds iets te maken kijk en wat mij betreft mag morgen dat zooitje naar huis in den haag geloof me maar wie gaat er dan met wie de volgende regering vormen en krijgen die het dan wel voor elkaar de problemen in nederland aan te pakken >???/