Mensen die al slecht over het moslimse geloof denken, denken nu echt niet “ojee ik mag niet slecht over moslims denken, laat ik maar goed over ze denken”. nee de haat word elkel groter gemaakt en met de haat de kloof tussen de twee cultuuren, waardoor een goede multiculturele samenleving alleen maar moeilijker en pijnlijker word.
(Als je geen mulitculturele samenleving wil wat doe je hier dan)
Ik vind het erg jammer dat een aantal extremisten het voor een grote groep verknallen. naar mijn mening vergroten zij zo het verzet tegen het moslimse geloof en word de kritiek erop alleen maar groter.
Ook ik krijg hoe langer hoe meer het gevoel dat hun geloof niet klopt (ook al weet ik met mijn verstand dat overal goede en slechte in zijn)
Ik denk dat het goed is dat de moslimse mensen die hier niks van willen weten dit duidelijk uitspreken en zich zo distangeren van de extremisten. (met het oog op de demonstraties)
Verder heb ik nog een vraag; Waarom gaan mensen die het westen haten, in het westen wonen? Puur en alleen om ons pijn te doen met zulke daden? als dat zo is, dan vind ik dat nog veel beledigender als welk woord dan ook.