Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WAT ZEGGEN JULLIE HIERVAN?

• Ricardo

ik denk son, dat ut mediteren te laat is………….een jaar of 10

ricardo

• anja

Een paar geleden ging ik naar de bakker.

Er stonden 5 mensen te wachten. Komt er een oud dametje binnen, zag er keurig uit met hoedje op. Ze loopt naar voren en geeft haar bestelling door. De eerst wachtende laat weten dat er mensen eerder aan de beurt waren. Begint dat mens met haar tas te slaan en te verkondigen dat ‘zij’ Nederland hadden opgebouwd…

Ik stel voor dat alle bejaarden op een boot richting een of ander eiland gestuurd worden. Voor dat je het weet nemen ‘ze’ met de huidige vergrijzing echt de macht over!

• J Borgers

Dat jij op zo een onbeschofte wijze bejaarde aanvalt zegt genoeg over je zelf

• Teyco

het geen gezegd door de die man is kul en niet goed te praten….

er zijn ook mensen van Nederlandse afkomst die dit soort kul uitdragen….beiden fout…maar denk dat iedereen wel een keer een negatieve ervaring heeft gehad met iemand van een ander geloof of ras……het gaat erom wat je ermee doet…

• Nathalie

Wat wil je hier nou mee zeggen?Ik vind het nogal een verschil als er tegen je gezegt word dat wij hier straks niks meer te zeggen hebt en een andere cultuur de baas word hier in Nederland, dan een bejaard iemand die alleen maar zegt dat hun degenen zijn geweest die Nederland heeft opgebouwd, wat is nou bedreigender?

• anja

Ik aanvallen?

Ik kijk wel beter uit. Als er een bejaarde bij mij voorkruipt ga ik de discussie niet aan. Wie weet hoe gevaarlijk ze zijn…

Of bedoel je met dat ik bejaarde aanval mijn mening dat ze vanwege een ervaring die ik gehad heb op de boot moeten naar een ver eiland?

• anja

Een allochtoon of bejaarde die voorkruipt vind ik even dreigend.

Het gaat mij dan ook er niet om wat er allemaal uitgekraamd wordt op het moment dat er iets van gezegd wordt. Het gaat mij er om dat mensen voorkruipen en voor zichzelf dit goedpraten.

Als je naar het aantal kijkt en hoe de politieke macht in Nederland is verdeeld kan je beter bang zijn voor deze steeds groeiende groep bejaarden.

• J Borgers

Laat maar, er is een spreekwoord als je niet graag oud wil worden moet je je jong opknopen

• anja

Oh, laat maar…

Ik heb liever dat je je nader verklaard. Anders wordt het zo'n eenrichtings discussie. Dan kan dit prikbord beter een mededelingenbord worden.

• Son

Ja dat kan wel waar wezen, Ricardo, maar dat gezeik van die neutraal gaat me goed de keel uithangen.

De snijd echt met een mes aan twee kanten of maat met twee maten.

Son