Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WAT ZEGGEN JULLIE HIERVAN?

• Nathalie

Een paar jaar geleden stond ik in een supermarkt voor de kassa, een buitenlandse man kroop voor, iemand zei er wat van waarop de buitenlandse man zei:“ Wacht maar! Straks hebben jullie helemaal niks meer te zeggen, en hebben wij hier de macht”!………………KAN HET NOG DUIDELIJKER?!

• neutraal

Alleen dat ZEGGEN geeft al macht aan een enkeling. Dacht je nu echt dat “ze”de macht over kunnen nemen. We leven niet meer in 1940 toen er nog geen VN bestond.

• Nathalie

En waar zijn ze volgens jou nou mee bezig dan?

• J Borgers

Wat ben jij op de hoogte van 1940 en de VN, nee toen was er geen VN, maar wel de Volkerenbont dat het zelfde was als de VN, en niemand kan dat Nazie tuig tegen houden, zeker staat een uitspraak van wij nemen de macht over niet op zich, of een enkeling, het komt dagelijks voor.

• J Borgers

Jij hebt gelijk, dat word zeer vaak gezegt wij nemen de macht over, en geloof maar dat ik het kan weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• neutraal

De Volkerenbond had lang niet zo veel invloed als de VN nu heeft. Angst is een slechte leermeester. En natuurlijk is het heel vervelend wanneer mensen zoiet tegen je zeggen. Je kunt er maar het best om lachen, want het slaat echt nergens op.

• J Borgers

Dat zie je anders wel waar het toe kan lijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Son

Volgens mij bekijk jij niet neutraal genoeg.

Ga lekker een poosje mediteren joh!

Son

• Son

Ohhhhhhhhhhhhh leest wie het schrijft en ze vond de humor niet zo met die brief van de Theo's vrienden.

Weet je wel, waar je over praat of dek je nu al in voor beide kanten.

Heb je dan meer overlevingskansen dan?

Son

• Nathalie

Sorry, maar daar kan ik absoluut niet om lachen. Ik vind het heel ernstig dat er zulke uitlatingen gedaan worden. Het lijkt wel of ze het met voorbedachte rade doen.Wij nederlanders, althans de regering,laten zulke mensen in ons land, omdat ze het zo slecht hebben in hun eigen land, maar wat doen ze? Ze maken misbruik van onze goedheid. Wat krijgen we dr voor terug? Bijvoorbeeld deze moord.En dan zeggen ze dat deze marokaanse jongen geboren en getogen is in Nederland, en dat het dus niet door zijn afkomst komt,maar wie zegt dat hij ook Nederlands is opgevoed? Ze hebben ons nou al in hun macht, wij zijn ondertussen gewoon bang geworden in ons eigen land, dus wat nou dat zullen ze nooit voor elkaar krijgen? ze hebben het al voor elkaar gekregen!