GeertC: doe niet zo lullig man deze jongen doet tenminste zijn best en let ensop zijn mening en niet op zijn schrijfwijze
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumslaat me raden, dat hebben ze ook allemaal gedaan uit de naam van de islam of niet…..denk eens na voordat je je zelf voor gek zet man……
zo kan ik ook zeggen….en Volker van de G dan…en de ouders van Rowena Rickers dan?? en al die moorden in de onderwereld van amsterdam….sma klepper…hells angels……..heineken ontvoerder…klaas bruinsma….enz enz….
laat me raden, dit waren moslims in cognito……wat een primitief persoon ben je ook….
de onderwijzer is vermoord door een jongen die flink in de war was….met baseball petje liep op nike's met een 501 aan zijn bil….daarbij rookte hij joints en nam die pillen (laat me raden voorgeschreven door islam)….zijn vader zat in de gevangenis en de leeraar in kwestie had een opmerking gemaakt in volle aula waardoor deze jongen flipte en de daad beging…….waar heeft dit bovenstaande verhaal nu met de islam te maken….?? leg dat eens uit….
als je niks beters te melden heb houdt dan alstublief je mond….aan stemmingmakerij hebben we niks en daar hebben we al genoeg mensen van in de politiek zitten…
(en nee je wordt niet vermoord) - wie weet denk je dit nu aangezien je je een keer negatief hebt uitgelaten over de islam……..denk zet het er maar bij voordat men weer raar gaat denken wat tegenwoordig normaal is geworden..
mazzel
Kerel als er een primitief 3e wereld land is hier in europa is het Frankrijk dus hou alstjeblief op man…….als ik naar je reactie kijk heb jij niet veel kennis… je hebt het over verraden en weet ik veel wat allemaal……kijk dat het zo in frankrijk gaat is 1, maar dit is nederland en dat is wat anders dan dat koppige frankrijk…die alles maar altijd beter denkt te weten…en by the way…frankrijk wat tegen oorlog in irak….ben je daarom naar NL gekomen??
je moet proberen minder wiet of hash te roken kerel…….is beter voor jou….want je ziet ze echt vliegen volgens mij…als iemand roept ..eigen volk eerst en dat soort taal dan schieten mij nekharen omhoog….kijk dat het in frankrijk normaal is ok….vindt je dat fijn…ga dan lekker daar wonen kerel…ik zal je niet missen..
komt het voorbeeld Rowena Ricker weer bij me op…of Jolanda uit Epe…en nog tig van die voorbeelden….het is allemaal niet goed te praten…..maar wil je beweren dat alle negatieve berichtgeving over islam wat tegenwoordig normaal is geworden kloppen……vind ik zeer naif…..denk eerst…of lees de koran eens, die is tegenwoordig vertaald……..respect voor je medemens ongeacht het geloof staat erin….je kunt alles uit de koran of de bijbel wel verdraaien in iets negatiefs…maar of het ook klopt……dat is wat anders…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?