Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vingerwijzen

• Corina

Wat ik bij jou proef is dat niet gaan stemmen een vrijbrief is om ongenuanceerd je mening te geven! Dat is jammer, want je kunt wel degelijk dingen veranderen. En btw ik ben een administratieve uitzendkracht. Heb dus nx met de overheid van doen. Ik wil alleen proberen mensen erop te wijzen dat ze een keus hebben en zaken kunnen veranderen. Maar dan moeten we wel de handen ineen slaan en niet aan de zijlijn BLIJVEN toekijken.

• Bob van Duin

duhhh dat weet ik ook wel laat het dan ook niet zo voor komen denk je nu werkelijk dat Pim de oplossing was welnee de oplossing ligt veel eenvoudiger de oplossing ligt bij ons zelf als opvoeders welke nationalitiet dan ook misdraag je je als kind moet je worden terchtgewezen door je ouders om herhaling te voorkomen en daar ligt het antwoord lijkt mij maar als je tegenwoordig je kind straft krijg je vanuit je omgeving ach meneer doe eens normaal het is maar een kind >>> mijn antwoord was toen en nu ja klopt maar eens is dat niet meer zo en als hij dan een grote mond geeft tegen de volwassenen dan is het ineens een pokke jong. nee als ze klein zijn is het zo schattig maar als ze ouder zijn dan hoort het ineens niet meer nee nee als ze klein zijn hoort het niet en als ze groot zijn ook niet mijn devies is je gedraagt je maar en dat moeten wij volawassen ze leren kijk maar eens goed om je heen en dan weet je dat het zo is wie van de jeugd staat er nog op voor een oudvrouwjte in de bus >>?????

peter