Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vingerwijzen

• Corina

Mensen laten we nu eens ophouden met vingerwijzen! Wij kunnen weinig, maar wel iets doen. Als het kabinet de koers aanhoudt die ze in September hebben ingezet komt er een crisis en valt het. Dan is het aan ons om een JUISTE keuze te maken. Dus ga stemmen als je de kans hebt, laat dat biljet nou eens niet liggen, maak een weloverwogen keuze!

• Lenie

En wat verandert het stemmen dan, het is toch allemaal een politiek spelletje. Wat Pim wilde mocht blijkbaar niet. Dus wie durft er nu nog op te staan…..

http://vredesforum.presteert.nl/

• mv Y annick en Y era

stemmen

en wie heeft deze regering gekozen dan?????????????

• Carl

Jaaah da's de oplossing :)

Wie moeten er dan in het kabinet ??? Met opnieuw kiezen schieten we echt niets op.

• Theodorus van Bhallegooyen

nee, ze schieten er op!

• Bob van Duin

aangezien we hieruit mogen opmaken dat je alle antwoorden hebt kun je ons dan A.U.B voorzien van een stem advies aangezien wij het schijnbaar allemaal verkeerd doen

OF sta je zelf verkiesbaar, Welke lijst sta jij dan op met de aankomende verkiezingen , kijk hier er is een nieuw staatshoofd opgestaan hoera

ministerpresident: Corina van de lijst in een nacht alle problemen opgelost (nieuwe partij)

• Corina

Grappig hoor mensen, ik heb niet gezegd dat ik pasklare oplossingen heb. En op de vraag wie er dan de afgelopen keer gestemd heeft??? Klaarblijkelijk niet voldoende mensen. Stemmen moet je doen op de partij die het best bij je gevoel en je normen en waarden aansluit. Er komt vast wel weer een of ander nieuw partijtje met de zogenaamde “gedachten goed” van Pim Fortuyn die onder deze omstandigheden gevaarlijk goed zou scoren. En van een Wilders moet je het ook niet hebben. Steek eens wat tijd en energie om de websites van de politieke partijen te bekijken. Dan kun je voor jezelf bepalen wie naar jou mening het best kan regeren. Ik heb geen pasklaar antwoord voor jullie op wie je zou moeten stemmen.

• Son

Oke stem op :D

Wel massaal doen he anders heeft het geen zin.

Effe nadenken hoe onze partij moet gaan heten:)

Son

• J Borgers

Gaat het hier om een politiek slaatje, of om de dood van Gogh

• vrij nederland

werk jij bij de overheid of in de regering (bent zo met stemmen bezig)

heb je niet gezien dat of je nou stemt of niet het geen reet uit maakt, men luistert toch niet.

het enige wat ze doen is discucieren van onze en jou poen en bezuingen op verkeerde vlakken en als men dan stijgert kan er binnen 24 uur miljoenen gespaard blijven in die sectoren.

Waar ik ook een hekel aan heb is als men fouten maakt in de overheid dan stapt men meteen op nee tegen de helft van het salaris van wat men verdient het probleem ZELF recht trekken en dan move.

dat is mijn visie cq MENING