Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Reactie van een Marokkaanse Nederlander

• dribibu

het probleem is misschien dat wij/ik dit soort berichten weinig of nooit horen, ook niet in de media, dus ik zou zeggen: laat jullie horen!

en goed gedaan!

Hans

• Carl

Ja zeg, natuurlijk zijn die er, die zijn er ook meer dan niet hoor, laten we duidelijk blijven maar laten we niet onderschatten hoe groot die zogenaamde “kleine groep” is ! Blijkbaar groot genoeg dat ze het voor een hoop verpesten !

• anja

Bezorgde vader,

Onderbouw je uitlatingen eens!

Hoe bedoel je dat Abdel zit te huilen? Hoe bedoel je dat er tussen 1960-1980 er aan integratie is gewerkt?

Juist in die jaren was het credo dat men hier kwam werken om daarna weer naar eigen land terug te keren. Integratie stond toen volgens mij bij wijze van spreke nog niet eens in het woordenboek.

Voer eens een discussie op argumenten en lees wat de ander schrijft in plaats van alles met een eigen sausje te overgieten.

• catqueen

Ja nu roepen dat het integratiebeleid niet de wens van de allochtonen is, natuurlijk niet!

Er is vanaf de jaren 60, toen we gastarbeiders in ons land toelieten een positieve discriminatiebeleid gevoerd jegens de allochtonen. Buurthuizen speciaal voor alloochtonen, gratis zwemlessen, extra geld voor onderwijs, moskeeën, men hield zelfs geld over om van een uikering een tweede huis in het land van herkomst te bouwen. Er werd in hoge mate gefraudeerd met uitkeringen.

Ik heb me sterk gemaakt toen de Centrumpartij in opkomst was en de nieuwe Nederlanders verdedigd, vluchtelingen begeleid. Maar ik ben me bewust geworden, dat het water naar de zee dragen is. Steeds verder zakken we weg in het extremisme. Steeds verder worden we gestraft voor het softe en zwakke beleid, wat

gevoerd is. Ik deed daar zelf aan mee. Had het hoog in het vaandel staan, om mijn medeNederlander te willen beschermen tegen discriminatie en fascistische aantijgingen.

En nu er wordt gevraagd om inburgering, nu ineens roepen de nieuwe Nederlanders, dat het integratiebeleid niet deugt. Nee men is bang, dat de voorkeursbehandeling, die men zo lange tijd genoot, zal verdwijnen. En terecht verdwijnt het zou ik zeggen, want er zijn meer mensen, die aan de rand van de samenleving leven en de armoedegrens bereiken.

Niks geen positieve discriminatie meer, maak jezelf maar op de legitieme manier waar, werken en studeren. En niet lanterfanteren bij de buren voor de deur, met een schetterende stereo.

De man die Theo van Gogh gisteren vermoordde, had ook al op een vreemd tijdstip even tijd om dat te doen, hij had zijn brood moeten verdienen op dat moment, dan had hij ook geen tijd gehad, om zijn waanideeën te ontwikkelen.

Catqueen

• Nijpertje

Wij moeten niet iedereen over 1 kam scheren he?

Kijk eens naar opsporing verzocht of een ander misdaadprogramma. Het is allemaal marokkaan, turk enzovoort wat je ziet. Vind je het gek dat ze allemaal over 1 kam geschoren worden.

Ok.. Er zijn buitenlanders die wel hun best doen om in Nederland te mogen blijven. Voor die mensen heb ik alle respect. Maar als je kijkt naar de vrouwen die thuis zitten de hele dag en geen @!#$ uitvoeren.. Die mogen van mij allemaal teruggestuurd worden.

En wat die oud politieagent al zei van dat ze oude vrouwtjes beroven.. dat klopt helemaal. Nog niet zolang geleden stond er zo'n klotejong bij mijn oma van 94 in huis. Het is dat ik hem zag en dat ik als een achterlijke op de deur begon te bonzen anders had ie dat mensie haar hele huis leeggeroofd. Mijn oma moest daarvoor worden opgenomen omdat ze te bang was om thuis te blijven. Helaas is ze die week overleden. Moet ik dan maar aardig blijven. Rot op zeg. Het is wel altijd hetzelfde kleurtje wat onrust veroorzaakt.

Ik zou er persoonlijk geen 1 missen hoor als ze teruggestuurd worden.

Ik ben pas 22 maar ik maak me nu al zorgen over de kleine kinderen als die later groot zijn. Maar 1 ding: Als er nog 1 buitenlander tegen mij durft te zeggen dat ik een @!#$ nederlander ben dan issie voor mij.

• futsie

Bij ons valt geen kwartje meer omdat we die niet meer hebben.Kan je zien dat jullie een achterstand hebben van enkele jaren op ons.HahahahaAbdel schreef:

>

> Ik werk en mijn hele familie werkt en we betalen dus genoeg

> belasting zodat de overheid zijn taak kan uitvoeren om de

> misdadigers in deze maatschappij op te sporen. Of moet ik

> naast mijn werk ook nog James Bond gaan spelen ?

> Weet je wat…gaat u lekker zelf de Nederlandse

> voetbal-supporters aan pakken. Of ga de Nederlandse

> pedofielen aanpakken en voorkom dat ze nog meer kinderen

> ontvoeren en verkrachten.

> Ik weet niet wat voor kortzinnige reactie dit van u is maar

> het is net zo kortzinnig als mijn reactie jegens u, dus

> wellicht dat het kwartje dan wel bij u valt.

• Maria

Uit hoofde van mijn werk! weet ik dat er binnenshuis van Turken en marokanen veel incest voorkomt alsmede pedofilie beste meneer Abdel.

Uit hoofde van mijn werk weet ik ook dat het met name de Marokaanse bevolking betreft (mannen en vrouwen) die neerbuigend naar het Westen kijkt en vrouwen voor Kanker Hoeren uitmaakt.

Weet je wat “jullie” moeten doen?,

opzouten naar het Islamitische deel van de Wereld, kan je lekker “baasje” spelen.