Juist ja, chokran Abdel!
En een korte vraag aan Dribidu, die oud agent en aan catqueen;
Jullie zijn allemaal wel zo lekker aan 't wijzen -
wél de evidend aanwezige gevolgen van een politiek ondoordacht integratiebeleid aankaarten (om maar eens wat te noemen, want o, wat zijn wij Nederlanders goed in ‘t beoordelen van ’t hoe en waarom een immigrant moet integreren, maar is er ooit naar de MENING/leefwijze/overtuiging van die immigrant gevraagd?), maar je verder totaal niet interesseren in de achterliggende redenen daarvan -
maar wat zou je doen wanneer jullie nou iets soortgelijks wordt ‘verweten’ ? Wanneer er bijvoorbeeld gezegd zou worden“doe eens iets aan die extreem rechtse imbecielen (zoals voorheen de CD) die immigranten naar 't leven staan, dat is JULLIE VOLK”? Wat is dan de reactie?
Lekker makkelijk wel, een schuldvraag neerleggen bij een weldenkende jongeman DIE VOOR Z'N MENING UITKOMT en daarmee hem plus de overige 99% van de marokkaanse/moslim bevolkingsgroep die gewoon, zonder allerlei extremistische activiteiten, hun leven leiden in democratisch Nederland, over één kam scheren en ‘en passant’ voorbij gaan aan alle rotte appels die onze eigen veilige, tolerante nederlandse samenleving heeft voortgebracht … Is dat jullie definitie van vrijheid van meningsuiting? Ik noem 't ietwat korzichtig.
Denk na!
Dit is alle vormen van geloof al onstegen, dit soort radicale/extremistische en jammer genoeg vrij rondlopende gekken kunnen zich op geen enkele vorm van geloof beroepen en opereren vanuit/in cellen!
Nergens niet, niet in de Khoran, de Bijbel, de Thora of welk religieus schrijven ook staan dit soort dingen beschreven en de extremistische individuen die zich denken te kunnen en mogen beroepen op dergelijke religieuze geschriften zouden samen met hun aanhangers moeten worden opgesloten.
Begrijp me goed, deze moord is buitengewoon laf en voor dit soort individuen zou wat mij betreft geen straf zwaar genoeg zijn, maar ALS-JE-BLIEFT houdt op met vingertjes wijzen en hele bevolkingsgroepen verantwoordelijk te stellen voor de daad van één totaal buiten de realiteit staande gek!
Groet,
Marc