Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

shallam

• frank van bronkhorst

Pardon?

Ik heb ze niet gezien. Als er 10% was geweest van het totaal aantal demonstranten,waren het er 2000 geweest. Die waren er dus niet. Zelfs geen 5, 4 of 3%.

Kortom, ze schitterden door afwezigheid.

• Claim

Als we alle geloven nou eens weglieten uit deze discusie dan was het een lafhartige moord geweest. Helaas heeft de moordenaar het geloof zelf erbij gehaald door het briefje met daarop de oproep tot Jihad. En volgens mij is dat een heilig oorlog tegen alles wat niet moslim is.

Als ik wil dat bij mij thuis iedereen zijn schoenen uittrekt, dan gebeurt dat ook, anders kom je er niet in. Als ik niet wil dat iemand aan mijn tafel rookt tijdens mijn eten dan eet ik niet samen met die persoon. Met andere woorden wanneer je in Nederland bent (of naar Nederland komt) verdiep je eens in NEDERLAND en accepteer hoe het land is. Kun je dat niet……………ROT op. Jihad doe je maar ergens anders………niet in een land waar je blij mag zijn om ook uit te kunnen komen dat je ander geloof hebt dan waar het land zelf ooit voor stond………..

Mijn oproep………….laten we niet vervreemden van Nederland. Onze ouders en voorouders hebben gevochten voor de rechten die we vandaag de dag hebben………laat het niet afpakken door een clubje extremisten die hier gewoon niet thuis horen