Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

shallam

• mv Y annick en Y era

kijk ze druk discuseren die hollanders

maar wat is de oplossing nou?????

• vrij nedeland

waar ben je nou op uit met “die hollanders”

• frank van bronkhorst

De oplossing is dat de Marokkanen elkaar zelf aanspreken op elkaars gedrag. En integreren. En niet zeuren over “respect”. maar zelf respect tonen en geen autochtonen af maken, verkrachten en beroven.

Ooit gehoord dat een Marokkaaans meisje was verkracht dooor autochtonen? Oopoit gehoord dat een oud Marokkaaans vrouwtje het leven liet na een beroving? En ooit gehoord dat een Marokkaanse filmregisseur/auteur beetsachtig werd afgeslacht door een autochtoon?

Helaas was er geen Marokkaan te zien op de Dam gisteravond.

• J Borgers

Ben jij geen Hollander dan, zo nee? begin daar dan mee dan komt de oplossing heel dicht bij.

• Carl

Wat is jouw oplossing dan ?

De mijne: NLse nationaliteit afnemen en terugsturen die raddraaiers, niet aanpassen is wegwezen.

• corrie

Discussieren is een teken van intelligentie, van beschaving. En voorlopig beter dan mensen afschieten.

• barbamama

nou sorry maar die waren er wel hoor

genoeg

• Marc B

Ik zit nu al een tijdje verschillende ‘discussies’ te volgen he, maar ik kan het niet laten op je te reageren Frank.

“Helaas was er geen Marokkaan te zien op de Dam gisteravond” … ? … Gezien je opmerking was jij daar dus in ieder geval niet Frank.

Je (totaal van feiten gespeende) uitlatingen over verkrachtingen en berovingen door enkel en alleen bepaalde bevolkingsgroepen zijn nou net die uitlatingen waarvoor we in een -nog steeds- democratisch land als nl voor zouden moeten waken. Vrijheid van meningsuiting is een kostbaar goed, probeer dat te koesteren en niet te verkrachten op de manier zoals jij dat nu doet.

Oh ja … Dit is zonder verdere reden hoor, maar ik ben dus wel op de Dam geweest, waar ik overigens samen met één van mijn betere (lees: weldenkende) vrienden, een Berber-Marrokaanse jongeman, naar toe ben gegaan. Toen de ‘herrie’ eenmaal over was heb ik ook nog even met hem en een paar oudere Marokkaanse mannen staan discussieren … En laten die nou ook vinden dat dit niet kan?

• Marc B

PS. “Allah”, die semi-onverschillige houding van je (dit is af te lezen uit de manier hoe je je woorden formuleert) siert je niet.

Als je op discussie uit bent, kun je dat gewoon zeggen/vragen/meedelen/roepen, zonder dat je daarbij op de één of andere manier provocerend hoeft over te komen?

Zoniet, denk ik dat je beter wat anders met je tijd kunt gaan doen, want ik ben bang dat je op deze manier alleen maar “kwaad bloed zet”.

En als het toch ZO makkelijk te beantwoorden zou zijn?

Je zegt “wat is de oplossing nou” met daarin -naar mijn bescheiden mening- verweven het verlangen naar een antwoord c.q. oplossing die in 1 zin is uit te spreken, had datgene wat er gisterochtend is gebeurd, niet gebeurd …

Alvast chokran.

• frank van bronkhorst

Jammer voor jou meneer Marc, maar ik was er ook op de Dam. En ik heb geconstateerd dat nog geen 1 promille van de aanwezigen Marokkaan was.

Ze schitterden door afwezigheid, iets wat niet alleen door mij is opgemerkt.

En die cijfers van mij? Die kloppen gewoon. In Rotterdam was bij 99% van de geweldsdelicten een allochtoon betrokken. Daarbij speelden Marokkanen en Antillianen de hoofdrol.In Amsterdam niet veel anders. Het is natuurlijk een harde slag voor een naif en politiek- correct iemand zoals jij om met die feiten om de oren te worden geslagen, maar helaas de cijfers liegen niet.

Ooit gehoord van autochtone bendes die in buitenwijken Marokkaanse vrouwtjes beroven?