weet je wat ik nog erger vind dat er gisteren een kind van 6 jaar op tv zegt tja hij is tegen de islam
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk vind het woord “mongool” niet gepast. Het is zeker een idioot dat ben ik met je eens maar dus wel eentje die precies wist wat ie deed.
“is niet iedereen zoals jullie” ???? Zucht … wat bedoel je daar mee ??? Als je die scheiding blijft aanhouden, schieten we lekker op he.
Met een stille tocht help je ook niet iemand nee, je doet het uit steunbetuiging, respect, uit je overtuiging dat je tegen geweld bent, je maakt duidelijk dat je hier niet van gediend bent, etc. Maar goed, je hoeft niets hoor, vindt het alleen jammer dat je niet zou willen meelopen.
Je schrijft dat je ook moslim bent, nou en, ik val jou toch niet aan. Ik houd jou niet verantwoordelijk hoor, je moet geen dingen gaan verzinnen. Ik heb verder niks tegen moslims, ben vroeger zelfs met vriendinnen naar de moskee geweest. Heb zelfs het oefenboekje dat voor de Koran zit, uitgelezen dus ik mocht over naar het echte werk maar dat is er nooit van gekomen.
Maar als het niks met geloof te maken heeft volgens jou, waarom denk je dan dat Theo door deze meneer is vermoord ?
Teyco schreef:
>
> Ten eerste Biance, het is wel een mongool/sukkel/idioot of
> hoe je het wil noemen…
> ten tweede is niet iedereen zoals jullie, ik voel er
> persoonlijk niks voor om stille tochten te houden en vindt
> ook niet dat ik daarmee iemand help….
> als je daar wilt lopen dan doe je dat en dat is
> persoonlijk……
> ik zeg dat het niks met geloof te maken heeft en jij kan daar
> met je pet niet bij..
> ik ben ook een moslim, ik voel me niet verantwoordelijk voor
> dit gebeuren en wil er ook niet mee geassioseerd
> worden…….daarom zou ik er ook niet lopen…..
> een ieder ander die dat wel nodig vindt, ga je gang, heb er
> alle respect voor, maar nogmaals dit heeft niks met geloof te
> maken, heeft meer met een ziekelijk persoon te
> maken………………
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?