Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beledigend

• Begijfra

dat is inderdaad niet normaal. Maar de verhoudingen in de hele wereld zijn niet normaal. Het lijkt wel een soort kruistocht wereldwijd. met enig verschil dat de nederlanders niet van gelovige mensen zijn. Helaas zien moslims dat anders, die scheren net zoals wij de moslims/marrokanen, alle westerlingen over een kam.

• Iemand neutraal

Oooh sorry, ik dacht dat U me ook al ging afkraken

• GewoonDirk

Ook onze normen en waarden (die van de nederlanders) zijn vervaagd ja, maar zijn wij niet bekend om onze flexibiliteit, en ons aanpassings vermogen? En als de bevolking multicultureel is, passen wij ons ook gewoon aan…

10 jr terug was een moord in nederland groot nieuws, tegenwoordig kijk ik op maandag in het lokale dagblad en dan staat er een heel klein stukje in schietpartij of steekpartij met dodelijke afloop…Goed ik woon in de randstad, maar het is gewoon geworden, nu is iemand bekend vermoordt maar het gebeurt wekelijks met onbekenden, en men kijkt er geeneens meer van op. Toeval of niet maar meestal zijn de daders niet van Nederlandse afkomst, gelukkig de slachtoffers ook meestal niet……..

• Waaromdaarom

Ik zou het van beide kanten niet normaal vinden, maar laten we eerlijk zijn, wanneer het de andere kant zou betreffen krijgen we ook te maken met Nederlanders die op dezelfde manier zouden reageren.

Iedereen die hier om lacht is sowies ziek in zijn hoofd! daar zijn we het over eens.

• Iemand neutraal

Eindelijk iemand die weet hoe het zit

• ro

niet iedere buitenlander is slecht. alleen degene die de koran na streven word tijd dat ze hier in NL de vrijheid van het geloof eens afschaffenIemand neutraal schreef:

• Bob van Duin

naar mijn idee hebben we dan in een rechtstaat allemaal de mogelijkheid , moslim of niet moslim de Hork zoals je hem zo typerend noem voor het gerecht te slepen

MOORD is NOOIT een oplossingmaar altijd een resultaat van bekrompenheid en kortzichtheid..

peter en mieke

• S. Wamper

Iedereen mag zeggen wat-ie wil, of je het daar nu mee eens bent of niet, of dat nu als beledigend ervaren wordt of niet (binnen de grenzen van de wet natuurlijk).

Als ik bijvoorbeeld vind (hypothetisch) dat jij een kutmarokkaan bent (en ik heb daar mijn redenen voor) dan moet ik lekker zelf uitmaken of ik dat zeg, als jij mij dan een kutnederlander vindt, dan moet jij ook lekker zelf uitmaken of je het de moeite waard vindt dat te zeggen. Dan kunnen we daarover met elkaar in discussie gaan, waarom dan wel, hoezo, etc., en na afloop van die discussie gaan we fijn weer naar huis. Hopelijk zijn we dan wat dichter bij elkaar komen te staan, en hebben we meer begrip voor elkaar(s standpunten) gekregen.

Theo van Gogh was provocerend, uitte zich gechargeerd, juist om de discussie uit te lokken, en als je te laf bent om te discussiëren en naar dit soort middelen denkt te moeten grijpen om (in naam van Allah / God) je gelijk te halen, tja… dan is het misschien inderdaad maar beter wanneer je geiten gaat @!#$ of zo.

Godsdienstfanaten, christelijk, joods, moslim, who-ever, allemaal op één groot eiland plaatsen midden in de oceaan. Laat ze elkaar onderling met de bijbel (koran, tora) in de hand afmaken in naam van God, terwijl elke godsdienst vrede en verdraagzaamheid predikt. F*ck dat soort lui.

Excuse me for my language.

Goede(?) nacht dames en heren.

• Liesbeth R

Nou sorry, maar volgens velen zijn moslims ook heilig in dit land. Ik ben zelf een Nederlander, maar vindt dat er veel Nederlanders tussen ons in zitten die alles maar goed vinden en net zoals Meneer Balkenende denken. Theo had een vrije mening en dat mag in Nederland, ik keur totaal niet goed dat hij is neergeschoten. Als deze half marokaan, half Nederlander er het niet mee eens was had hij dat ook op een andere manier kunnen uiten. Ik vindt het schandalig hoe het gaat met ons land en het wordt steeds erger. Ik ben allesbehalve een rasist ( heb zelf veel buitenlandse vrienden ) , maar er gebeuren in dit land erg veel incidenten waar moslims bij betrokken zijn. Erg opvallend vindt ik.

• B®enda™ (mv @mber & Fleu®)

we moeten niet iets doen aan de moslims alleen maar aan die mensen dieniet tegen kunnen als er wat over ze word gezegt. Ik bedoel hij was de enige die zich zo druk maakte dat hij het nodig vond om iemand ze leven te ontnemen. En hoe goed theo was. Hij heeft wel punten gemaakt. Die film over die vrouwen het is gebeurt en het is waar. Waarom mag hij daar niets mee doen. Het is kunst. Hij heeft een punt gemaakt. Dat kan niet. ZO kan er niet omgegaan worden met mensen. Dus vind dat dat gezien mag worden. Zeg niet dat hij een goede man was want hij kon inderdaad te ver gaan. Maar dat was zijn manier om iets duidelijk te maken. Ik bedoel die jahovas die maar voor me deur staan zeuren leuren over dat ze god komen brengen. Daar vraag ik ook niet om. Ook hun proberen je iets op te leggen. Dat mag wel.