Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Beledigend

• Waaromdaarom

Nogmaals mensen;

Ik zie hier bijna alleen maar berichten van hoe goed Theo wel was, dat we met zijn allen wat tegen de Moslims moeten doen, hoe hebben we het zo ver kunnen laten komen, wat gaan we tegen ze doen.

Het is op zijn zachts gezegd allemaal bullshit!

Het gaat er niet om dat de Moslims hem vermoord hebben, het had net zo goed een Chinees, een Pekinees of een Lama kunnen zijn. Of natuurlijk gewoon een Nederlander, wat de dader overigens ook is.

Het gaat om het feit dat wanneer iemand alleen maar kan schoppen tegen welke cultuur dan ook en alleen maar mensen beledigd, iets anders kon die man ook niet, dan ga je een keer de verkeerde (of goede, tis maar hoe je het bekijkt) tegen komen.

Natuurlijk praat ik niet goed dat iemand dan maar het leven uitgeschoten of gestoken moet worden, maar het heeft nog lang geduurd voordat iemand iets ondernam tegen deze hork.

Dit zat er al zo lang aan te komen, zien jullie dat dan niet.

Deze man beledigde elke cultuur en elk ras en elk mens als het aan hem lag en wanneer het hem uitkwam en ook zovele Nederlanders.

Hou nou maar op over Moslims want dat slaat helemaal nergens op.

En voor ik daar reacties op krijg, nee ik ben geen Moslim.

• Iemand neutraal

Ik vind dat jij echt gelijk heb.

Probeer veel mensen dit al lang wijs te maken, maar ze willen niet luistern.

Iedere Moslim is slecht volgens hun en THeo was heilig.

Ik hoop dat meer mensen het met ons eens zullen zijn en niet als kippen zonder kop rond gaan lopen rennen achter een of andere idioot van de politiek

• GewoonDirk

Als hij iedereen beledigde en iedereen het zo ervaren heeft, waarom krijgt hij zoveel bijval dan? Misschien een kleine kern van waarheid?

• lex

Ja hoor houd de moed er maar in,blijf maar hopen,geloven dat het allemaal goed komt zonder geweld!

Van welke planeet kom je?

• Iemand neutraal

Was ook niet iedereen het gelijk eens over medeleven, met Andre HAzes en ga zo maar door, ze zeggen toch niet dat het goed is wat gebeurt is.

• Iemand neutraal

Zelfde planeet als mij Lex

Je weet wel de planeet die wel probeert samen te leven

• virdis

prachtig gesproken waarom daarom maar niet heus je kan wel roepen dat hij een hork was dan nog zeg ik wie geeft iemand het recht om dan maar iemand dood te schieten of slaan of steken ?wordt eens wakker ! maar nee doe ook maar niet ga het maar zo draaien dat als ik zeg kutmarokaan of speetoog of homo dan geef ik aanstoot om mij maar om te brengen?????

• GewoonDirk

Neutraal …Zeeland net?…verklaart een hoop ja Zeeland..Waarom koop je geen huis in de bijlmer???/ Spreek ik je over een jaar weer……

• kappie

Nee!!!!! ik was niet gecharmeerd van theo van gogh….

ik vond hem meestal bot en cru!!!

Maar……… net als fortuyn bracht hij wel een discussie op gang…

en een heleboel dingen die hij zei zaten zeker een kern van waarheid in…

maar ga nou niet zeggen dat het zn verdiende loon is…niemand maar dan ook niemand verdient het om zo vermoord te worden…

en vrijheid van meningsuiting is een recht …ONS RECHT

dus als moslims geiteneukers worden genoemd…doe ermee wat je wilt…maar moord …..nee!!

de keren dat nederlandse vrouwen van buitenlanders het woord @!#$ naar hun hoofd krijgen gesmeten …mag ook genoemd worden….

het word tijd dat de neuzen weer 1 richting op gaan….

en dat wil zeggen…willen mensen vanuit het buitenland zich hier vestigen…prima…

maar niet voordat zij een gedegen kennis hebben van onze cultuur, taal en normen en waarden…

en voor mijn part geef je ze een contract…..je niet houden aan onze wetten…dan terug!!!!

• Iemand neutraal

Ben net terug gekomen uit Rotterdam Zuid eikel en ben daar niet weggegaan vanwege buitenlanders als je dat denkt.

Net of de Bijlmer alleen maar die problemen heeft , wordt zelf eens wakker.

En ik praat inderdaad over een jaar nog wel eens met je, kijken wie gelijk krijgt zeeland of jij

GewoonDirk schreef:

>

> Neutraal …Zeeland net?…verklaart een hoop ja

> Zeeland..Waarom koop je geen huis in de bijlmer???/ Spreek ik

> je over een jaar weer……