Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Islamitsche basisschool (plagiaat !)

  • j.w.

    Joop is gewoon een laffaard. Weglopen voor de probleempjes. Never nooit dat ik mijn land verlaat voor een moslim. Weglopen voor welk gevaar dan ook zit niet in mijn aard.

  • j.w.

    Ik sluit me hier volledig bij aan.

  • joop

    Dan word je toch lekker moslim jw met slappe types als jij kan je alle kanten uit.

  • joop

    haaaa wat ben jij een hersenloze je mag ook kinderen niet naar een prostitutieschool sturen en niet naar een nazischool dus ook niet naar een moslimschool

  • j.w.

    Je snapt het niet zo goed Joop.

    Nooit zal ik mij overgeven aan de Islam. Ik vecht me liever dood. Maar vluchten voor de Islam uit mijn eigen landje? Nooooit van mijn leven. Zo'n slappe lafbek als jij ben ik niet en zal ik ook nooit worden.

  • MALCOLM - X

    Auteur: joop (61.144.204.—)

    Datum: 29-12-2005 15:17

    haaaa wat ben jij een hersenloze je mag ook kinderen niet naar een prostitutieschool sturen en niet naar een nazischool dus ook niet naar een moslimschool

    ***************************************************

    Mensen die deze dingen met elkaar vergelijken zijn daadwerkelijk niet goed snik.