Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

paniek onder de WAO'rs

  • j.w.

    Ja mensen er heerst paniek onder de WAO-ertjes. Iedereen die nu in de WAO zit, wordt momenteel herkeurd. Tja en de één na de ander wordt goedgekeurd. En dan raken veel mensen in paniek want ze moeten WERKEN. Ja en van WERKEN wordt je moe.

    Ik heb werkelijk geen goed woord over voor diegene die de boel belazeren en hun klauwtje maandelijks op blijven houden. Marokkanen worden in het land van herkomst al geinstrueerd hoe ze zo snel mogelijk de WAO in moeten rollen en zo verder een ongemoeid leventje kunnen lijden. En zo zijn er ook autochtonen mensen die de boel belazeren. En de hardwerkende burger maar voor hun uikering op laten draaien? Het is goed dat hier nu is wat aan gedaan wordt. Om mij heen zie ik te veel mensen in de WAO die makkelijk kunnen werken en dat niet doen omdat ze zogenaamd ziek zwak en misselijk zijn.

    Gelukkig zijn er ook mensen die te trots zijn om hun klauwen op te houden. Mensen zoals mijn vader, die 61 is en zware rugklachten heeft en daardoor erg moeilijk loopt, werkt gewoon meer dan 40 uur in de week. Als hij kan werken, kunnen vele andere dat ook en kan en moet het aantal WAO-ers drastisch naar beneden gehaald worden.

  • kees

    ben ik het helemaal mee eens, jw. de meeste wao's kunnen zgn niet werken, maar zwart bij klussen kunnen ze wel, moet nu maar eens afgelopen zijn.ik vind alleen wel dat er dan geen premies meer afgelost moet worden, dan houden wij, hardwerkende mensen tenminste wat meer over

  • Teun

    Jouw vader zal ook wel zo'n ambtenaartje zijn zoals jij die de helft van de tijd koffie aan het leuten is en net doet alsof hij werkt terwijl hardwerkende mensen krom liggen om belasting te betalen voor dit soort gasten.

  • j.w.

    Toevallig niet Teun.

    Ben jij zelf soms zo'n zielig figuur die in de WAO zit? en zijn klauwtjes ieder maand weer ophoud om zijn uitkering te ontvangen?

  • Adje

    zoals altijd begrijp jij je eigen punt niet helemaal.

    als mensen uit de wao moeten gaan ze rechtstreeks de bijstand in.

    geen werkgever neemt een wao-er aan dat snapt zelfs elke @!#$.

    dus wat er nu gebeurt is het verschuiven van een probleem.

    de belastingbetaler blijft hier opdraaien.

    maar dat snapt een leeghoofd als jij niet jw.

  • Adje

    :+ zo aandoenlijk naief.

    niemand zal een wao-er aannemen want als het mis gaat draait de werkgever op voor de kosten.

    zo kortzichting, zo oppervlakkig, zo dom.

  • karel

    nee, teun, ik weet dat je het niet leuk vindt maar je moet gewoon weer aan het werk, de maatschappij heeft niets aan plukkers zoals jij. hup hup aan het werk jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga ook maar eens een keertje krom liggen voor je centen inplaats van je klauwtje op te houden……………………………………….

  • karel

    als je voor 100% goedgekeurd wordt ben je automatisch wao'r af, dus ik begrijp het probleem niet zo, adje……………………………………

  • j.w.

    Ach Adje,

    Het is wat Karel zegt. Als je goedgekeurt wordt om te werken, ben je volgens mij geen WAO-er meer? Moeilijk he Adje?

  • lian

    adje heeft gelijk, sta jij bij je misschien toekomstige wergever, vraagt hij en meneer wat heeft u de afgelopen 15 jaar gedaan ?? Geen werkervaring is geen baan. Maar inderdaad dat begrijpen jullie niet. Bovendien zie hoeveel leed er aangericht wordt.eengoede kennis van mij is goedgekeurd ze heeft epeleptie, is halfzijdig verlamd kan niet lezen en schrijven door een hersenbloeding. Ze slaapt elke middag 5 uur omdat ze anders de dag niet doorkomt en dat is al 35 jaar zo. Uiteindelijk na ellenlange bezwaar procedures is ze weer 100 % afgekeurd. Het syteem deugt niet, en ja natuurlijk zijn er mensen die er misbruik van maken, die uitwassen moet je aanpakken, helemaal mee eens. 99 % van de mensen zitten er echter terecht in ! en niet voor hun lol.