Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iedere moordenaar is psychisch gestoord.

  • Ben S.

    pring ga nu niet een pedo verdedigen joh! Pedo's moeten dood omdat ze een gevaar vormen voor onze kinderen.

    Verder is de kogel, strop enz niet de juiste straf voor types als Mohammed B. Dit soort mensen moet je laten merken wat pijn is. Laat hem maar is ondervinden wat het is om de straffen te krijgen, waar hij zelf een harde @!#$ van krijgt als ie het bij een ander ziet. Dat videomatriaal wat bij hem gevonden is liegt er niet om. Laat dat zijn maar gillen van de pijn.

  • lian

    Gewoon echt voor levenslang opsluiten zonder kranten, televisie, bezoek. Complete isolatie eens kijken of hij dat over een jaar of wat nog zo fijn vindt, of samen in de cel met een artikel 31… kijken of ze elkaar kunnen overtuigen. Oh en Ben S. als we dan toch bezig zijn … dan maken we toch ook meteen de bankrover, sadist, dierenkweller, inbreker, verkrachter, witwasser en de wittebroodcrimineel ook even koud…. waar is het einde dan, dan ben je zelf toch net zo erg !

  • lian

    witteboord crimineel bedoel ik dus hahahahalian schreef:

    >

    > Gewoon echt voor levenslang opsluiten zonder kranten,

    > televisie, bezoek. Complete isolatie eens kijken of hij dat

    > over een jaar of wat nog zo fijn vindt, of samen in de cel

    > met een artikel 31… kijken of ze elkaar kunnen overtuigen.

    > Oh en Ben S. als we dan toch bezig zijn … dan maken we toch

    > ook meteen de bankrover, sadist, dierenkweller, inbreker,

    > verkrachter, witwasser en de wittebroodcrimineel ook even

    > koud…. waar is het einde dan, dan ben je zelf toch net zo

    > erg !

  • riet

    je hebt helemaal gelijk wat dat nadenken zonder kop betekend….maar alsze al weleen kop hebben is diewel leeg dacht ik want je moet toch wel heeeeel erg gestoord zijn wil je iemand vermoorden??????

  • Hellenion

    of moordenaars zijn psychisch gestoord, of ze zijn gewoon slim,

    vrijwel alle moorden worden gepleegd door psychisch gestoorden,

    maar als je naar de mens kijkt zie ik niet in waarom je ze niet zou vermoorden,

    de mens verwoest de planeet en het ecosysteem; dat nu niet meer in balans is.

    ik vind dat wij geen recht hebben om nog langer op deze aarde rond te lopen.

    als we nou eerder tekens zouden begrijpen en ons aanpassen aan de aarde,

    maar dat kan de mens niet.

    de mens is te zelfzuchtich en teveel bezig met zelfbehoud.

    terwijl we zeggen dat we boven de dieren staan, omdat we rationeel kunnen nadenken.

    ik vind het omgekeerde, de dieren leven op een manier die zichzelf in stand houdt.

    als we echt goed zouden kunnen nadenken, zouden we weten dat we het niet meer waard zijn

    en het juiste kunnen doen… om de planten en dieren te redden.

    iemand die hieruit handeld vind ik niet psychisch gestoord, trenzij je het bekijkt vanuit het standpunt van een mens.

    berend (Hellenion) Al

  • JR Ewing

    En wie zijt gij, oetlul? Volkert van de Graaf?

  • Jeroen

    Behandel alles en iedereen zoals je zelf behandeld wilt worden. Maar dat kan de mens niet. En dan kom je vanzelf bij de verhaal van Hellenion terecht. Ik kan me wel in zijn verhaal vinden, maar dan niet met moorden. Maar met geboortebeperking of algehele sterilisatie van de mens. Alles mag op en de laatste doet het licht uit.