Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Iedere moordenaar is psychisch gestoord.

  • P.Ring

    Stelling: Iedere moord anders dan uit zelfverdediging wordt gepleegd door een psychisch gestoorde.

  • lian

    Goh ik zal eens fylosofisch gaan doen.. Het moment dat je uit zelfverdediging gedwongen wordt te moorden ligt daar krankzinnigheid aan ten grondslag. Want die gene die jou zo kwelt dat de enige uitweg moord is zal psychisch gestoord zijn. En zo is het circeltje weer rond. Maar of het waar is ??

  • P.Ring

    Het lijkt me uitsluitend zéér gezond je te verdedigen, wanneer je leven direkt wordt bedreigd. Alleen in dat geval is geweld acceptabel.

    Ik geef toe dat er ook mensen zijn die menen dat je lijdelijk verzet kunt plegen. Zoals Etty Hillesum als joodse vrouw in de tweede wereldoorlog.. Ik heb daar grote bewondering voor, maar zou het zelf nooit kunnen.

  • Ben S.

    Soms is het je plicht om iemand te vermoorden. Bijvoorbeeld iemand die je kinderen sexueel mishandeld heeft. Zo'n iemand moet dood. Van kinderen blijf je namelijk af.

  • Jeanette

    Hallo allemaal,

    Iedereen die het kostbaarste van iemand afpakt, namelijk het leven is in mijn ogen psychisch gestoord. Moord kan nooit gerechtvaardigd worden.

  • Ben S.

    Ben ik het niet mee eens. Als jij bijvoorbeeld mijn kinderen sexueel misbruikt, gaat dus echt je kop eraf.

  • tuttut

    De doodstraf was iets voor de neanderthalers en koppensnellers. Anno 2005 wordt U geacht iets geciviliseerder en genuanceerder te denken. Bovendien kan iemand zonder hoofd ook niet meer over zijn zonden nadenken…

  • Fred P.

    Mohammed B. is niet psychisch gestoord maar religieus gestoord. Dit geldt overigens voor elke geitenneuker die is voortgebracht door de vijfde kolonne der muzelmannen. Nederland is rijp voor religieuze zuivering en daarmee bedoel ik uitsluitend het volledig uitbannen van de islam die wereldwijd de grote agressor is in tal van conflicten.P.Ring schreef:

    >

    > Stelling: Iedere moord anders dan uit zelfverdediging wordt

    > gepleegd door een psychisch gestoorde.

  • JR Ewing

    Moord kan uiterst rechtvaardig zijn. Naast zinloos geweld heb je ook zinvol geweld. Zo verdient bijvoorbeeld elke pedofiel het om gruwelijk afgemaakt te worden. Dit geldt overigens voor iedereen die kinderen iets aandoet. Verder vind ik dat elk lid van de Hofstad groep, AEL, Hamas en andere verderfelijke islamitische groeperingen bruut afgeslacht moeten worden. Waarom? Omdat zij hun Halve-maan-tochten nooit hebben gestaakt en het hoog tijd wordt dat wij onze kruistochten weer oppakken met als ultieme doel Mekka van de kaart vegen.

  • P.Ring

    Pedofielen zijn bijna altijd zelf misbruikt. Om deze cirkel te doorbreken is bewustwording de enige oplossing.

    Geweld is altijd zinloos, tenzij bij acute levensbedreiging~want what goes around comes around. Alles heeft zijn weerslag- zowel het goede als het kwade.