Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Spijkerkwartier

  • Teun

    En weer een stukje hollands glorie is afgebroken, na de Keileweg is het nu de beurt aan het Spijkerkwartier. En waarom, de bewoners hebben overlast maar waarvan weten ze zelf niet. Het wordt voor j.w. en jr nu wel heel moelijk om hun kwakkie kwijt te raken. De Wallen staan ook op instorten nu een aantal feministische mutsen hebben bepaald dat 90 procent van de vrouwen er gedwongen staat. Nou geloof mij maar, ze neu.ken er om hun eigen zakken te vullen. Jammer heel jammer vooral omdat die vrouwen er zelf willen werken en van hun broodwinning worden beroofd. Ik kom op voor die vrouwen !

  • lian

    jij bent ziek, dit is nu eens een stukje Holland waar je als Nederlander niet trots op hoeft te zijn. Ik denk dat jij als frequent bezoeker niet wil zien dat de meeste vrouwen er gedwongen door pooiers of uit geldnood of verslaving staan.

  • Teun

    In de raamprostitutie werken voor 90 procent gewoon meiden die dit uit vrije keuze doen je maakt mij niet wijs dat dat allemaal verslaafden zijn. Die verdienen bakken met geld dus daar hoef je geen medelijden mee te hebben, sex is gezond. De Keileweg is uiteraard een heel ander verhaal. Trouwens prostitutie is legale arbeid dus wat is het probleem. Ik denk dat jij jaloers bent op die meiden omdat er waarschijnlijk voor jou achter het raam geen geen klanten zouden komen en het nu moet doen met een slecht betaald kantoorbaantje. Het zijn altijd de manswijven die ertegen zijn.

  • lian

    helaas moet ik je teleurstelling, ik heb de raamprostitutie niet nodig want ik heb een zeeeer goede baan. Daar ben ik dan ook voor naar school geweest, wat ik van jou niet kan zeggen. Jij kan dus geen vrouw krijgen en moet het dus doen met een prostituee. Zielig hoor.

  • jannie

    Jammer, Teun, waar moet je je kwakkie nu kwijt, he? kan me voorstellen dat geen enkele vrouw op jou zit te wachten.wordt het handje maar weer gebruiken.voor figuren als jij waren hoeren een uitkomst, die kijken of ruiken niet hoe een vent is, als ze maar verdienen, dus heel logisch dat jij voor hun opkomt.

  • Teun

    Lian als ik op stap ga word ik besprongen door allemaal wijven die met mij het nest in willen. Ze willen toch allemaal een echte vent en niet zo'n linkse nozem. Neemt niet weg dat ik vrouwen die op hun rug willen liggen voor hun centen van harte steun en ik ben er van overtuigd dat ze hun werk met plezier doen. En dat wordt deze meiden ontnomen door Dolle Mina's zoals jij die wel binnen 10 jaar met een hoofddoek omlopen omdat ze zich willen onderwerpen aan de islam in Nederland, maar het schandalig vinden dat deze vrouwen kiezen om in de prostitutie te gaan werken. Hypocriet.

  • Teun

    hahaha Kees heb je toch je verwijfde gevoelens niet kunnen onderdrukken ?

  • jannie

    pardon? kees?…………………….. vat hem ff niet zo

  • lian

    hahahahahaha droom maar lekker verder Teuntje.

  • Teun

    je moet is een proxy-checker downloaden beste Kees zie je zo welke zielepoten onder verschillende namen posten.