Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nog meer helden!

  • lian

    nee, ben hoog blond en heb blauwe ogen, je kan wel zeggen puur Hollands glorie. Van oorsrong een echte Zaanse.Voor een nazi was ik goeg broedmateriaal geweest hahaha, maar jammer voor hen ik heb het nest bevuilt want mijn man en mijn mooie kindertjes zijn erg mooi bruin hahahaha

  • j.w.

    Ik zeg van niet. En zowat, ik heb totaal geen problemen met oost-aziatische mensen. Waarom niet? Omdat ik er geen last van heb. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik china een gevaarlijk landje vind.

  • joop

    hoezo kon je geen blanke krijgen ?

  • SNIPS

    Ik ben er wel, hoor, maar ik ben zo slim om niet mee te doen met domme onderwerpen.

    En Karel, er is een verschil tussen iets menen en satire plegen, maar je hebt wel intelligentie nodig om het onderscheid te maken.

    Toch leuk om te zien dat jullie aan mij denken.

    SNIPS

  • SNIPS

    De tempelridders hadden juist groot ontzag voor de islamieten, zij wisselden onderling kennis uit en hadden veel contact met elkaar. Jij bent in de war met de kruisridders, en dat zijn weer anderen (hoewel veel mensen de fout maken om de tempelridders en de kruisridders als dezelfden te zien).

    SNIPS

  • karel

    nee, snips, je hoeft je er niet uit te l ullen, of je het hebt gemeent of niet, je hebt het geschreven, en daar gaat het om, ongelooflijke domme ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • SNIPS

    Dat bedoel ik dus: je hebt intelligentie nodig om satire te herkennen.

    (1 ei is geen ei)

    SNIPS

  • karel

    zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht sodermieter toch op man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nou ja, man…………………………… kweetje

  • lian

    oh zeker wel, maar wat maakt de kleur nou eigenlijk uit. Het is de inhoud wat belangrijk is (en natuurlijk is een leuke verpakking mooi meegenomen). Ik heb het getroffen want ik ben al 10 jaar zeer gelukkig getrouwd met een intelligente, mooie, lieve en zorgzame man !

  • SNIPS

    Het is “sodemieter” – zonder tussen “R”. Het is al erg genoeg dat je niets zinnigs te melden hebt (NOOIT), maar let dan op z'n minst op je spelling, anders kom je helemaal zo dom over.

    SNIPS