Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

import bruidjes

  • j.w.

    Dit zeer boeiende artikel las ik op de website van Nieuw Rechts.

    Stop de sluiproute van import bruiden via de Europese Unie(14-12-05)

    Nieuw Rechts vindt dat het afgelopen moet zijn met de mogelijkheid om importbruiden te halen via een land van de Europese Unie waardoor er niet meer gecontroleerd hoeft te worden op de in Nederland gewenste, en zeer noodzakelijk geachte criteria, tot inburgering. De partij vindt dat er aangepaste maatregelen gevraagd mogen worden door instanties indien iemand ineens meldt gehuwd te zijn.

    Nieuw Rechts vindt dat de kans op schijnhuwelijken minimaal moet zijn. Dat de komende partner nog altijd verplicht is een inburgeringtoets te doen.

    Dat er meer aandacht moet zijn aan deze vorm van fraude omdat het de gehele samenleving aangaat. Het gaat namelijk om gemeenschapsgeld. Geld dat door de werkende mens verdient moet worden. Nieuw Rechts dat er op geen enkele manier afgeweken mag worden van de standaardeis tot vestiging in Nederland. Van Nieuw Rechts mogen deze eisen strenger worden en dusdanig dat het onmogelijk wordt om een bruid uit het land van herkomst over te laten komen.

    Nieuw Rechts hanteert deze mening niet omdat zij de mens het huwelijks geluk niet gunt. Nieuw Rechts hanteert deze mening omdat veel huwelijken van importbruiden binnen vier jaar in een scheiding eindigen. Binnen deze relaties er opvallend veel huiselijk geweld plaatsvindt waar zowel de vrouw als de kinderen het slachtoffer van zijn. Veel vrouwen na hun huwelijk nog geen enkel inzicht in de Nederlandse samenleving hebben. Vaak zelfs niet de basisprincipes van de Nederlandse taal machtig zijn. Hierdoor zijn deze vrouwen niet in staat om zelfstandig de opvoeding van de kinderen op zich te nemen. Veel vrouwen komen dan in een isolement terecht. Hierdoor wordt verdere participatie in de samenleving onmogelijk. De kans dat de kinderen negatieve opvoedkundige voorbeelden, vooral van leeftijdsgenoten op straat, krijgen is niet ondenkbeeldig. Hierdoor zal op termijn een nieuwe generatie tussen wal en schip dreigen te vallen. Nieuw Rechts vindt dat dit niet mogelijk mag zijn in onze samenleving.

    Nieuw Rechts vindt dat huwelijksmigratie onmogelijk gemaakt moet worden. Indien er toch sprake van huwelijksmigratie is dienen hieraan strenge en toetsbare eisen gesteld te worden. Zo lang dit wettelijk niet mogelijk is zal Nieuw Rechts pleiten voor een handhaving van de huwelijksimmigratiestop

  • Teun

    Wat vreselijk, Is het misschien in je opgekomen dat als je moslims terugstuurd naar waar ze vandaan komen dat ze dan ook niet meer van die boerinnen naar hier hoeven te halen. Het probleem bij de bron aanpakken dat is iets wat jij nog moet leren. Dus om te beginnen alle marokanen terug dan heb je een ECHTE oplossing.

  • j.w.

    Wat jij is moet leren is om realistisch te zijn Teun. Want dat ben je niet. Want als we alle rotte appelen uit deze samenleving moeten verwijderen, kom jij ook aan de beurt. Aan schreeuwerts zoals jij hebben we niets. Die roepen alleen maar dingen die toch niet waargemaakt kunnen worden. Mensen zoals Rita Verdonk, Geert Wilders, Ayaan hirsi Ali, daar hebben we wat aan.

  • joop

    volgens nederlandse wet kun je iemands ned. nationaliteit afnemen dus gewoon doen. als ik me aanmeld bij een voetbalclub en zeg jullie zijn allemaal varkens en je vrouw is een h*oer hoe lang denk je dat ik dan mag blijven ? gewoon dom beleid hiero.

  • j.w.

    Helemaal gelijk Joop. ik denk dat Teun dit wel een linkse oplossing vind. hahahahahaha

  • J.R. Ewing

    Viel te verwachten dat zo een domme l ul als jij informatie van fascistische web-site's haalt.:):):+

  • J.R Ewing

    Hier de echte JR Ewing. Facistische sites? L ul toch niet zo dom man. Nieuw Rechts houdt van Nederland. Iets wat je van jouw soort niet kan zeggen. Linkse hond.

  • Teun

    Precies Joop, en zoals ik al eerder heb gezegd marokanen hebben allemaal een marokaans paspoort en dan komt goed uit want volgens internationale verdragen mag je niemand statenloos maken.

    j.w vind dat niet realistisch, het is juist deze laconieke houding die dit land kapot maakt. We hebben kerels nodig die inzien dat het nu 1 minuut voor 12 is en die actie ondernemen en dit soort maatregelen nemen. En niet van die slappe hap die roept dit kan niet, dat mag niet, dat kan je niet maken zoals j.w.. Volgens mij is j.w. zelf zo'n geiteneuckertje.

  • Teun

    Een beweging die elke Iman fries wil leren ipv ze het land uit te schoppen neem ik niet serieus. Die Michiel Smit heeft echt de hersens van een doperwt. Door dit soort malloten komt een rechtse beweging in Nederland nooit echt van de grond. Terwijl dat hard nodig is.

  • joop

    ja Teun volgens mij is het helaas al 5 over 12 .

    helaas hebben we in nederland teveel types als j.w. oftewel pappen en nathouden in hun motto.