Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Teun is Malcolm

  • j.w.

    Onze oude gabber Malcolm probeert het nu is onder de naam Teun. Hoe zielig kun je zijn? Malcolm volledig uitgekotst probeert nu heel kinderachtig J.R. Ewing, Kees en J.W. te bestempelen als Links. Hoe dom kun je zijn? Dat Teun Malcolm is moge duidelijk zijn. De stukjes die worden geschreven zijn allemaal even achterlijk.

    Teun of Malcolm?, ga lekker aan je moeder een lollie vragen en verdwijn van dit prikbord!!!!!!!!!!!!!!

  • Adje

    ik vind het niet raar dat jullie als links worden gezien.

    linkse mensen zijn per definitie dom en naief dus wat dat betreft pas je precies in het patroon van een links stumpertje.

  • j.w.

    Tuuurlijk Adje,

    Kruip jij maar lekker in het kontje van je vriendje Teun.

  • Teun

    Juist adje gelukkig zijn er ook nog mensen met hersens op het prikbord, jw is een kansloos links ambtenaartje. Gelukkig hebben we een verzorgingsstaat anders zou hij het niet redden.

  • j.w.

    Adje en Teun, ga pikken pijpen in de hel. Of leg anders is uit waarom ik links zou zijn! Vraag het is aan Lian, Snips, of Cavia. Die vinden juist dat ik racistisch, fascistisch, kortom extreem rechts ben. Wel een heel groot verschil vinden jullie ook niet.

    Ik zou zeggen open er een discussie over, Ik stel voor de titel J.R. Ewing, J.W. extreem rechts of links? Ben heel benieuwd wat de uitslag is. Dus Teuntje en Adje jullie weten wat je te doen staat.