Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrijheid van meningsuiting

  • SNIPS

    Alleen mensen met gebrek aan argumenten en angst om geen gelijk te krijgen ontkennen en onderdrukken de vrijheid van meningsuiting van anderen.

    Iemand het woord ontnemen is altijd een zwaktebod. Iedereen die zegt dat de ander zijn mond moet houden geeft indirect toe dat hij/zij het vermoeden heeft geen gelijk te hebben.

    SNIPS

  • kees

    je bent gewoon een L U L . kun je het niet hebben, snippie?ga vooral door met zoeken jij, vuile sekte leider!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uitbannen die zooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

  • SNIPS

    Ha, die heb ik nog niet gehad. Sekte leider? Te gek, man, maar euh… leg uit, pik. Welke sekte leid ik? Waar zijn mijn volgelingen?

    Ik ben benieuwd naar je argumenten, pikkiedik.

    RRyaScaerrdYeT?

    SNIPS.

  • kees

    bekijk je eigen site, ei, ga zeker maar door met je zoektocht, maare ik denk niet dat je jezelf ooit zult vinden, gewoonweg, omdat je daar te dom voor bent………………………………………………….. WAT BEN JIJ DOM DOM DOM ZEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vraag me af of jij uberhoupt wel een vent bent, uchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

  • SNIPS

    Ik vind het erg leuk dat je zo boos wordt, dat is namelijk een teken van zwakte. Goed man, ga zo door, maak jezelf maar belachelijk.

  • kees

    hahahahaha, ben niet boos, hoor, ben niet zo gemakkelijk boos te krijgen, maar jij bent echt DOM DOM DOM DOM………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. jammer dat je dat zelf nog niet door hebt met die achtelijke site van je, haha, hoe verzin je het, dat slaat echt helemaal nergens op, dus sekte leider, opzouten, jij………………………………………………………………………………..

  • Teun

    Juist Snips en het zijn dan ook de linkse klojo's die de vrijheid van meningsuiting willen onderdrukken zoals Kees. Alle dreigbrieven komen van links en alle mensen met rechtse standpunten zoals Wilders moeten onderduiken. Dit zijn wel de zielepoten die zelf wel vooraan staan met het roepen om vrijheid van meningsuiting als ze met zielige spandoekjes komen over bv een rita. Daarom kun je links in Nederland gewoon op 1 lijn plaatsen met fascisme.

  • Teun

    lekker nivo die kraker kees kunnen ze op dit forum niet zeggen verboden voor iq minder dan 80, zijn we meteen af van die druiloortjes als kees, jr, jw enz.

  • lian

    gaap

  • kees

    zou inderdaad prettig zijn, teun, zijn we van jou ook gelijk af…………………………………………….