Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verdonk

  • j.w.

    Helemaal mee eens Snips. Ik wist wel dat ook jij Bush een prima politicus vind! George Bush durft tenminste het moslimtereur aan te pakken. Jammer dat ie niet een flinke atoombom gooit op Iran. Zijn we van dat pleurisvolk ook af.

  • j.w.

    Uhhhhhhhh, krom en rond? is volgens mij het zelfde Snippie rond is krom en krom is rond. hahahahahahah

  • j.w.

    Helemaal mee ens J.R.. Rita moet Premier van Nederland worden. De Tatcher van de lage landen. Rita weet tenminste van aanpakken.

  • j.w.

    Een goed politicus moet soms is liegen omdat dat op op dat moment het beste is. Een leugentje om bestwil.

  • karel

    beste snips, wie is hier de loser? jij haalt een hoop door elkaar. je zegt dat je niet rechts en niet links bent. volgens mij weet jij niet eens wat rechts en links inhoud……………….dus waar l u l je over?ga jij maar lekker op spele.nl je eigen zitten vervelen, ipv. dit prikbord van mijn grote vriend theo te verneuken.

  • Holy Shit

    Verdonk moet blijven…zij heeft niks verkeerds gedaan.Het enige wat moet gebeuren is een nog rechtsere regering…Weg met die asiel(ige) zoekers.Smijt ze in dat cellenblok wat afgefikt is,dan hebben ze het nog beter dan in hun eigen land.Ze hoeven hier niet bang te zijn dat ze aangepakt worden,omwat ze zeggen,in hun eigen land wel.Bevalt het hun niet is een afgefikt gebouw,rotten ze maar op naar hun eigen land.

    Hetzelfde als met een zegelboekje wat vol is,dat plak je ook niet voller,want VOL is VOL. En volgens mij is het zegelboekje vol.SNIPS schreef:

    >

    > Opzouten, Verdonk… en neem de rest van je regering ook maar

    > mee.

    >

    > SNIPS

  • SNIPS

    Dus je bent voor massamoord? Lekker figuur ben jij. Bush heeft het fascisme van Hitler in ere hersteld en dient te worden vervolgd voor massamoord.

  • SNIPS

    Dat verklaart dan meteen al jouw domme argumenten.

  • SNIPS

    En ze weet hoe ze de tweede kamer, dus het volk, moet voorliegen. Een leugenaar als leider - he, wat komt me dat bekend voor.

  • SNIPS

    Een leugen waarmee het leven van een ander in gevaar komt is geen leugen voor bestwil. Het is sowieso het beste om altijd de waarheid te vertellen, want dan hoef je niets te onthouden.