Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Favoriete blad van JR/jw is dood !!!!!!

  • Teun

    Na Louis Sévèke is het nu de beurt aan zijn lijfblad Ravage, het actiemagazine voor de lageropgeleide werkeloze kraker. Volgende week verschijnt j.w.'s krakersblaadje voor de laatste keer en dan is het voorbij.

    Voor meer ranzigheid zie http://www.antenna.nl/ravage/

    Je ziet het linkse kanslozen jullie stinkend bolwerkje wordt vanzelf afgebroken !!!!!!!!!

  • SNIPS

    Je bent echt dom… ik dacht dat de anderen een beetje overdreven… maar je bent echt dom…

    SNIPS

  • Adje

    Ja prima dat het gebeurt is met dat smiechteblaadje. En wat een ranssite zeg het is wel duidelijk waar j.w zijn zieke ideeen vandaan haalt.

  • lian

    het is echt waar SNIPS tegen zoveel dommigheid kan je niet op

  • Suzanne

    Inderdaad opzouten met die ku*t krakers. Als ik erges van kots dan zijn het wel van die blanken met rastahaar en een ring door hun kokkel. Gewoon een paar knokploegen naar toe sturen aan dat soort steuntrekkers heeft dit land niets.

    xxx Suz

  • Ineke

    Weer zo een achterlijke reactie. Je past goed bij het stelletje ultra rechtse debielen hier. Ik vraag me wel eens af waarom die rechtse sukkels zo ongelooflijk dom zijn. Maar als ze niet zo stom waren waren ze natuurlijk ook niet zo rechts.:)

  • lian

    Goed zo Ineke

  • Teun

    Je slaat 'm precies op de spijker Suzanne, helemaal mee eens.

    kussie van Teun.

  • jr Ewing

    Nog nooit heb ik zoveel idioten bij elkaar op 1 prikbord gezien. Van al deze zwakbegaafden spant Teuntje de kroon. 1 Vraag aan Teun: Als ik links ben wat is Femke Halsema dan in godsnaam?

  • Teun

    vergeleken met jou ? extreem-rechts