Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moord op Pim Fortuyn duidelijk PvdA-complot

  • otto opperdoes

    Je snapt het niet! Eigenlijk had Volkert een hekel aan Ruud de Wild. Maar was helaas een slecht schutter dus raakte hij Pim Fortuyn i.p.v. Ruud de Wild.

    Eigenlijk is het ook weer oud nieuws dat Fortuyn minderjarige marokkaantjes tussen hun net behaarde hammetjes zat! De ransuil!

  • jr Ewing

    Pim Fortuyn had sex met schandknaapjes die zelf hun lichaam aanboden. Ook al ben ik niet gecharmeerd van Fortuyn's sexleven, ik ben wel degelijk gecharmeerd van de politicus Pim Fortuyn, god hebbe zijn ziel. Wat de Goddelijke Kale buiten werktijd uitspookte in dark-rooms vind ik totaal niet relevant. Pim Fortuyn was GEEN pedofiel al denkt de wetgeving daar anders over. Pim Fortuyn was een man met karakter, met charisma, met inzicht, met humor, met lef en vooral met doorzettingsvermogen. Helaas liep hij een typ als Teun, Snips, Lian en Cavia tegen het lijf en zoals we gewend zijn komt agressie ten allen tijde uit linkse hoek en stierf onze kruisvaarder in het harnas voor hij zijn politieke zwaard kon trekken om onze linkse politici neer te sabelen.

  • jr Ewing

    Wat maakt Fortuyn een ransuil Otto? Het feit dat ie tussen Marokkaanse hammetjes zat? Conclusie: ook onze eigen Otto Opperdoes is een ordinaire racist die er de voorkeur aan geeft om zijn snikkel uitsluitend tussen Germaanse hammetjes te steken.

  • jr Ewing

    Lees en huiver Otto. Het toeval wil dat ik Ruud de Wild persoonlijk ken en hem heb geconfronteerd met jouw opmerking op deze pagina. Ruud was op z'n zachtst gezegd not amused en is inmiddels met zijn advocaat rond de tafel gaan zitten omdat hij gerechtelijk stappen tegen je gaat ondernemen. Zo zie je maar weer hoe ook links af en toe flink de fout ingaat.

  • otto opperdoes

    Ik huiver!!

  • axel

    Hoe is die rechtszaak afgelopen?