Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TBS-instellingen

• lian

helemaal mee eens JW

• j.w.

Ben blij dat er tenminste iemand is die begrijpt wat ik geschreven heb. Of eigenlijk ben je de tweede want Kees heeft ze ook wel op een rijtje. Teun en Adje daarintegen snappen er helemaal niets van. Die kun je waarschijnlijk allen in Jip en Janneketaal bereiken of anders met een stripverhaal. En dan nog vraag ik mij of ze het ooit zullen begrijpen wat er staat.

• Teun

tuurlijk jw we sluiten alle gekken op betalen een ton per jaar per mafkees en daarna sturen we ze weer de maatschappij in en mogen ze hun zieke gedrag nog een keer vertonen. allemaal zielige ambtenaren zoals jij die zoiets zieks bedenken.

• j.w.

Duhhhhhhhhhh

• j.w.

Ik weet niet waar je nou naar toe wilt Teuntje. Maar volgens mij was ik degene die zei dat we het het allemaal wat strenger aan moeten pakken.

• lian

geef het maar op JW ik begrijp al niet eens dat ze kunnen lezen laat staan dat ze kunnen begrijpen wat jij bedoelt te zeggen.

• Holy Shit

Ze moeten die hele TBS maar afschaffen en gewoon de doodstraf weer invoeren.De TBS kost ons handen vol geld,en als ze uitgelaten worden,pleitten ze het um.Gewoon de strop om hun nek…kost niks,iedereen heeft wel een stukje touw thuis.

Maar als ze de doodstraf krijgen,wel meteen en niet jaren wachten,tenzij ze dan ook helemaal niks te eten krijgen.

Als je in Amerika zogezegd TBS krijgt,krijg je de doodstraf.Daar is gewoon TBS de doodstraf.Dáár pleit ik voor.j.w. schreef:

>

> En het is weer is raak, er is weer een gevangene uit een

> TBS-kliniek ontsnapt. Het is toch niet te geloven. Wanneer

> wordt het nu is tijd dat we alles hier in dit land is wat

> strenger gaan aanpakken?