wat is eigenlijk nog democratie?ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat er nog maar weinig van terug te vinden is. wij mochten ons gelukkig prijzen in een land met vrijheid van meningsuiting, konden ons praktisch niet indenken hoe het in een ander land was, bv. iran, irak, en noem maar op.langzaam bekruipt mij het gevoel dat hier ook nog maar weinig gezegd mag worden.als je maar links genoeg bent dan mag en kan alles maar in dit land, en dan bedoel ik dus ook die bewuste posters.links mag dus wel discrimineren over rita verdonk, met posters over de gruwelijkheden van 40-45.ik kan mij herinneren dat pim fortuyn ook vergeleken werd met een oorlogs misdadiger. en waarom? omdat sommige politici eindelijk eens realistisch zijn? eindelijk eens iets betekenen voor het land?en dan zo gedemoniseerd worden dat ze afgeslacht worden? ik begrijp dat niet, echt niet. ze vergeten dat dit meer haat kweekt, haat tegenover rechts, en dan hoef je echt niet extreem rechts te zijn.ik vind het trouwens een schande tegenover de ouderen die die oorlog hebben meegemaakt, dat ze nu geconfronteerd worden met dat soort onzinnige posters over rita, er is totaal geen overeenkomst,juist door dit soort gestoorde acties gaat dit land naar de knoppen, en zullen twijfelaars straks massaal rechts stemmen.