Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kees B.

  • JR

    Fijn land! De staat geeft pedofielen 600.000 euro kado. Pedo's zijn NOOIT onschuldig.

  • kees

    ben ik het helemaal mee eens, alleen in dit geval krijgt kees b een schade vergoeding wegens het falen van politie en justitie. ze zochten gewoon op dat moment een dader, maakt niet uit of hij wel of niet nienke vermoord had.ik heb heel dicht bij deze zaak gezeten, en het was vanaf het begin aan duidelijk dat kees b gewoon niet de dader kon zijn.onbegrijpelijk dan ook dat ze hem toch hadden berecht op dat feit.de getuigen die ze gehoord hadden, gaven hetzelfde signalement op als micheal, totaal dus geen enkele overeenkomst met kees b.en ja, door die falende eikels is er nu een schadeclaim van een paar ton.en daar moet de beschuldigende vinger naar uit gestoken worden.en de pedofielen? die mogen ze van mij allemaal castreren.alleen jammer dat de politie in schiedam dondersgoed weet dat er genoeg pedofielen in het beatrixpark rondlopen en daar geen ene reet iets aan doet.

  • Karel

    Je bent nogal op de hoogte.:)

  • j.w.

    Ze zouden iedere Pedo zijn geslachtsdelen moeten verwijderen.

  • kees

    sta je van te kijken, he, karel, haha.

  • kees

    ja, maar dan wel zonder verdoving en met een bot mes

  • j.w.

    Inderdaad, wij begrijpen elkaar Kees!

  • kees

    zo is het!!!!!!!!!!!!!!!! hierin ken ik geen genade……………………….