Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bewustwording of niet bewustwording?

• kees

ik zal mijn best doen dokter x

• kees

dit moet ik met je eens zijn, j.w. ben zelf niet haatdragend, maar figuren als mohammed B, haat ik tot in de afgrond.

• j.w.

Trouwens waarom zou je niet iemand mogen haten? Mohamed B haat ons verdorven westen ook (ik vraag mij nog steeds af waarom ie dan niet is vertrokken naar een landje als Iran, maar dat terzijde). Maar Haat wil nog niet zeggen dat je iemand maar mag vermoorden. Is wel een heel makkelijke oplossing niet? Hij had ook met Theo in debat kunnen gaan en hem proberen zijn gedachtegang te overtuigen. Maar dat kon Mohamed B niet, een gebrek aan woorden. Hieruit toont de achterlijkheid van de radicale Islam. Een hoop stront kun je tenslotte ook niet tot een delicatesse lullen.

• lian

dokter x .. man wat ben jij vaag !

• Teun

wat een slapjanus ben je kees, de moslims schamen zich echt niet voor mohammedje dat is nu het hele probleem. ga jij maar lekker met jouw pvda praatgroepjes opricthen zodat we weer jaren kunnen lullen hoe zielig de moslims zijn.

groet v teun

• kees

pardon, teun, met alle respect, maar een goede moslim schaamt zich dood voor zo'n beest. en nee, ben geen pvda-er.ik ben wat rechtser aangelegd.ik ben alleen niet tegen alle moslims, alleen gestoorde extremisten.

• malcolm

Mensen die jorg haider en erwin rommel uit WO2 adoreren hebben volgens mij een goed boek nodig of een maandje rust in een bos of zo……

• j.w.

Wat is er mis met Erwin Rommel? Die man heeft dus echt niets verkeerd gedaan. Het is één van de grootste militaire strategen uit de historie. General Lee en Napoleon zijn daar ook voorbeelden van.

Erwin Rommel was dus geen nazi.