Weten jullie wat pas echt hypocriet is ?
Doen voor de buitenwereld alsof er niets aan de hand is terwijl men elkaars bloed wel kan zuipen ( bij wijze van spreken ! )
Wat dat betreft is het goed dat er eens open en bloot over van alles wordt gesproken,vandaar dat Hirschi Ali mijn respect zeker krijgt.
Neem bijvoorbeeld het schijnheilige gedrag aangaande:
Het voor de buitenwereld voordoen alsof alles goed is tussen diverse bevolkingsgroepen,uit bijvoorbeeld SURINAME,terwijl er tegen de dochter wordt gezegd wordt: Kom niet met een creool thuis want dan is VAAK of verstoten uit de familie,want de er is ernstig aangetast,dan maar liever met een nederlander…
Leuk voorbeeld is die reclame van die ouwe seniel op de bank die zegt: “je bent geen advocaat,je bent geen dokter,je bent geen hindu,geef me 1 reden waarom ik JOUW met mijn dochter zou laten trouwen”……achter dit reclamegrapje ( waar velen niet blij mee zijn) zit een HEEL DRAMA vast.
Eerder is in vele onderzoeksrapporten vastgesteld dat steeds meer Hindu-meiden hun weg zoeken in de opvang.
Ja,ik spreek uit ervaring,ja ik heb via mijn werk hiermee te maken,ja ik heb onderzoeksrapportages gelezen.