Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zeikforum

  • Marina

    Beste mensen,

    Pretendeert u nu een forum ‘'in de geest van’' Theo van Gogh te bestieren of hoe zit het? Laat ik eens olie op het vuur gooien……Maak u geen illusies het tij is niet meer te keren; nog enkele jaren en Nederland -as we know it- zal niet meer bestaan. Alle opstandelingen (lees Pim Fortuyn, Theo van Gogh) zullen buitengesloten, gedemoniseerd cq vermoord worden. Er zal een opstand tegen de zittende politieke elite nodig zijn om deze -gevaarlijke linksrode/schutkleur groen-tendens te stoppen. Zelfs de VVD eet reeds uit deze ruif mee! Mensen van Nederland, wilt u uw identiteit behouden? Laat u geen europees of wereldburgerschap meer voor de neus houden en ga voor uw eigen stukje Nederland! Iedereen die er nu is mag blijven en voor de komende tijd zijn we eventjes volgeboekt. Rita hou je rug recht.

  • malcolm

    En nu snel afwassen ! :D

  • SNIPS

    Olie op het vuur? Lieve schat, knuffeltje van me, je zegt precies wat al die eikels hier op het bord al hebben gezegd - het enige wat ik nog mis is dat het een joodse samenzwering is :D

    Nee, ik ben het wel met malcolm eens: en nu afwassen!

    SNIPS.

  • kees

    jammer dat wanneer iets niet in jullie straatje past beste malcolm en snips, dat jullie raar gaan reageren.

  • Marina

    Toch hebben ze een puntje, want ik heb gisteren dit forum gebruikt om mijn frustraties af te reageren. Ik kwam flink aangeschoten van een familieverjaardag, jeweetwel zo'n kringgesprek met rooie rakkers die je niet laten uitspreken. Thuis nog een biertje en toen heb ik zomaar wat eruit gegooid. Ik beloof plechtig geen dronkevrouwsgebrabbel meer op dit forum te zetten. Ik moest inderdaad nog afwassen, maar ‘ga toch koken mens’ had ik leuker gevonden.

  • malcolm

    Nee,dat is niet netjes.

  • lian

    wel olie gooit ze op het vuur ?? Ze suddert alleen maar daar op alles wat hier al door rechts gezegd wordt

  • Marina

    Maar zelfs nuchter vind ik dit een zeikforum.

    Zitten hier maar 5 mensen? Dan mogen jullie zelfs holy shit nog bedanken voor de gespreksstof…….

  • malcolm

    Hm,vreemd,ik vindt overeenkomsten in mijn toiletpot en de stof van “holyshit”……

  • kees

    ach, marina, dronken mensen en kleine kinderen spreken de waarheid, toch?