Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Laat Hem maar dokken.

• malcolm

Ja,Wietze,erg interessant,bedankt.

Wat vindt jij dan van al het racistische gezwam hier van enkele personen ?

Wat zou Theo hiervan vinden ? “moet kunnen allemaal” ????

• j.w.

Malcolm,

Sinterklaas bestaat al een paarhonderd jaar niet meer. Waar maak je je druk om? En ja die zwarte kroeskoppen waren inderdaad zijn slaven. Dat was immers hun bestaansrecht destijds. Niets mis mee. Iemand moest toch het vuile werk opknappen?

• j.w.

malcolm Sinterklaas bestaat al een paarhonderd jaar niet meer. Waar maak je je druk om? Tja en destijds waren die zwarte kroeskoppen inderdaad zijn slaven. Niet meer dan normaal. Vroeger was de slavernij niet meer dan normaal en was het gewoon het bestaandsrecht van de neger. Moet je kijken wat voor luie flikkers het nu zijn.

• j.w.

beter 1 keer te veel dan helemaal geen reactie.

• lian

jw de pieten zijn nooit slaven geweest, lees mijn stukje over de historie van sinterklaas

• lian

wietses stukjes vindt ik niet zo interresant, enkel en alleen vanuit eigen pesrpectief geschreven door iemand die zich wel erg geweldig vindt. Leuk als alle chauffeurs info lopen verspreiden over de mensen die ze hebben vervoerd, moest je niet iets ondertekenen over het waarborgen privacy? Helemaal als beveiligingsbambte heb je vast wel eens iets over integriteit gehoord.

• kees

leuke website wietze.

• kees

pffffffffffffffff malcolm, jij bent ze hier wel aan het voeren, hoor.hou nou eens op over racisme.

• j.w.

Nou, dan hoop ik maar dat Malcom je stukje goed leest.