Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Samir A vrij !

• Azziz

Samir is weer vrij voorr tigste keer ik zei al dat hij onshuldig was.

Samir gefeeliciteert names de forum !

• Trudie

Leuk he Azziz ?

Maar dit is wel niet meer te volgen daar de rechtbank uitspreekt dat ze ervan overtuigd zijn dat Samir van plan is een terreurdaad te verrichten maar nog niet de middelen had en niet gestraft mag worden voor intenties. Dus we moeten wachten totdat Samir zijn bommetje heeft laten afgaan dan kan hij veroordeelt worden.

• Trudie

Dit is overigens wel het hoger beroep van die eerste zaak de tweede moet nog voorkomen.

• malcolm

Onbegrijpelijk,er schijnt pas een bewijs te zijn als er een gebouw is opgeblazen geloof ik….

• j.w.

Stomme geiteneuker die je er bent. Samir A zit nog steeds vast en zal dat voorlopig nog blijven ook.

• kees

wie of wat je bent doet er niet toe, een varken is heilig bij jou vergeleken.die heeft nog meer verstand in zijn poot, dan jij in je hele kop

• cavia

Vermoedelijk is het J.R. Das een van de proxi prikkers hier. En hij heeft inderdaad minder verstand dan een varken in zijn poot. Dus dat klopt wel :):):D

• kees

sorry cavia dat ik het moet zeggen, maar jij komt ook niet echt intelectueel over. kan dan ook wel zeggen dat jij het bent.

• cavia

Laten we zeggen dat jij interlectueel over komt. Maar een kind kan zien dat het hier om een nep bericht gaat.

• Holy Shit

Inderdaas azziz…hier kan ik ook niks anders doen als keihard lachen. En dat doe ik dus ook,hahaha.

Ongelooflijk dat de Nederlandse politie (justitie) niet zijn lesje geleert heeft. En als ze denken dat hij nu wél een strafbaar feit heeft gepleegd…

Inderdaad,hij zal eerst iets moeten opblazen,en dán moeten ze 100% zeker zijn dat hij er iets mee te maken heeft,anders loopt hij ook hier nog mee weg.

Kortom…justitie faalt,of juist NIET?????