Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De stoel is nog leeg,tijd voor een dialoog..

• cavia

De grootste aanhang van Fortuyn zat in Rotterdam. Dat wil niet zeggen dat het er nog zit. Het is wel zo dat andere partijen het goedkope populisme van Fortuyn overgenomen. Ook bij de PvdA staan nu bergrippen als veiligheid, strenge aanpak zus en zo en terrorismebestrijding en intergratiebeleid, streng vluchtelingenbeleid etc. Bovenaan de agenda. Ze zitten in de zelfde strontemmer te roeren als Wilders en die lijp van een Pastur. Ik vraag me af of de mensen dit nog wel willen. Je kunt als policus niet aan de gang blijven met de mond vol te hebben over vrijheid en democratie en vervolgens iedereen die geen IDkaart opzak heeft op de bon slingeren. Het wordt te doorzichtig. We komen met ze alle in een totalitair en repressief regiem terecht. Wie nu nog op de LPF, Leefbaar Rotterdam of wat voor rechtse matennaaiersvereniging dan ook stemt is gek.

• kees

ken je nagaan wat een goed program pim had, iedereen wil er een graantje van mee pikken. en waarom? om dat de grootste groep bevolking dat wil, dus om zetels te willen zullen ze wel moeten. en ach, daar gaat het uiteindelijk ook om, toch? als de pvda met net zo'n goed programma zou komen als pim toen had, nou, simpel toch? dan stemmen we massaal pvda.uiteindelijk stem ik en vele anderen op een partij die in onze ogen het beste programma hebben, en niet omdat iemand een leuke kop heeft of zo.je kan schreeuwen, gillen of je eigen gek maken, wat al aardig gelukt is volgens mij, maar de burger kiest, en de meerderheid zal uiteindelijk altijdt winnen.toevallig noemen ze de ene partij links en de ander rechts. en als de partij die mij het meest aanstaat toevallig rechts is, nou dan ben ik maar rechts.ik kijk naar de inhoud ervan, en de partij die qua inhoud het dichts bij mij staat, nou die stem ik.

• malcolm

Veel plezier er mee.

• kees

dank je, M