Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De stoel is nog leeg,tijd voor een dialoog..

• M.

Een mooi voorstel,en het zou Leefbaar Rotterdam sieren,als ze de lege wethoudersstoel laten vervullen door een gerespecteerd iemand JUIST EN EXPRESS uit de moslimgemeenschap in Rotterdam,uiteraard iemand met het juiste niveau en opleiding en aanzien,op deze manier houdt men de dialoog in stand,vergroot deze,en zo'n persoon bereikt de eventuele problemen sneller en beter.

• kees

laat die stoel lekker vrij, voor die paar maanden zou ik me niet zo druk meer maken. maart 2006 zijn de deelraadverkiezingen, laat de burger dan maar beslissen, en tja, ik denk niet dat er dan een moslim die post zal vervullen. door het gedwongen vertrek van pastoors geloof ik daar al helemaal niet meer in.

• M.

Juist daarom moeten ze zo'n stap doen,open en eerlijk.

En om al die maanden zonder zo'n belangrijke wethouderspost te zitten is ook niet goed voor zo'n stad hoor,kees.

• kees

juist daarom, M, laat ze maar voelen wie en wat ze de laan uitgestuurd hebben

• M.

Je snapt het niet,de BURGER is de dupe.Of het nu welke partij ook is die daar op die stoel zat,dat maakt niet uit,alles op die post ligt in feite stil,dat is slecht.

• kees

ik begrijp het wel, de rotterdammers worden hiermee weereens wakker geschudt. als je de waarheid spreekt, wordt je in dit corrupte land de laan uit gestuurd, of erger, zelfs vermoord.ik denk niet dat de rotterdamse burgers op een islamiet zit te wachten die pastoors zijn post gaat vervullen, juist nu niet.

• M.

Weet je wel hoeveel van de Rotterdamse burgers ZELF moslim zijn dan ?

• kees

heel veel, maar weet je ook nog hoe groot de aanhang van pim was in rotterdam?

• M.

Hiermee beweer je dat er geen 1 moslim in Rotterdam voor Fortuyn heeft gestemd ?

• kees

ik beweer helemaal niets, geef alleen maar aan dat in rotterdam de grootste aanhang van pim zat, en nog steeds zit