Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zonder mij.....

• kees

sorry cavia, maar die uitlatingen die ik van jou hierzo lees, zijn ronduit schandalig. rot jij lekker op, demoniserende rat.

• j.w.

Bang voor de discussie met extreem-rechts Cavia. Toont wel hoe achterlijk jullie linkse ballen zijn

• j.w.

Ja @!#$ jij maar weer mee met Lian. Iets anders kun je niet.

• j.w.

Jij noemt alles wat niet in jouw straatje past racistisch! Heb dus geen enkele boodschap aan jouw reactie.

• kees

het verbaast mij inderdaad dan ook dat M niet op deze reactie reageert met : cavia, blijf op niveau, want uit dat beest komt werkelijk niks zinnigs uit

• malcolm

Zou het landelijke meldpunt racisme op internet iets aan uw boodschappen hebben denkt u ?

• Holy Shit

Ik vind dat jij ook maar eens moet zeggen wie jij bedoelt.Nu lees ik dat je “2” personen bedoelt,in een ander berichtje las ik dat het er 3 waren.malcolm schreef:

>

> Wees er maar trots op,kees,gezien alle berichten van 2 heren

> is mij nu ook duidelijk in welke hoek u zit,dieptriest.

• malcolm

Je kan zoveel vinden,met jou is geen zinnig woord te wisselen,dus zoek het uit !

• Holy Shit

Wat de islam betreft is er zeker wel een zinnig woord met mij te spreken.Weg ermee…die verzieken de samenleving.Jij praat ook wel anders als je dit eenmaal inziet.malcolm schreef:

>

> Je kan zoveel vinden,met jou is geen zinnig woord te

> wisselen,dus zoek het uit !