Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zonder mij.....

• M.

Zonder mijn inbreng een aantal weken geleden was dit forum zo goed als dood.

Gelukkig heb ik en Lian er wat niveau in kunnen brengen ( doet u mij maar een kadobon of zo )………

• j.w.

hahahahahahhahahahahahahahaaaa,

Wat ben jij grappig.

Man de enige die nieuw leven in deze site geblazen hebben zijn J.R. Ewing en ik. Daarvoor was het maar een dooie boel hier waar weinig tot niets gebeurde. Als wij zouden stoppen op deze site word het opzeker weer een dooie boel want dan hebben jullie niets meer te kankeren.

• kees

tja, jw, moet het nu dus echt met je eens zijn, hoor.

• malcolm

Wees er maar trots op,kees,gezien alle berichten van 2 heren is mij nu ook duidelijk in welke hoek u zit,dieptriest.

• kees

het spijt mij dan ook, beste M,maar na aanleiding van die onzin van jou kan het ook niet anders

• malcolm

Ja tis goed,een fijne dag verder.

• cavia

O ja jij noemt dus het plaatsen van vieze racistische troep, “nieuw leven inblazen van een prikbord”. Rot toch op man. Ga je vieze s hit op een site van Stormfront plaatsen of iets dergelijks. Zijn vast genoeg fascistische fora en neem die 2 zakken mee.

• Malcolm

Juist ja !

• lian

kan ik mij bij aansluiten, als moslim extremisten enge daden begaan lopen ze te koeren als een linkse activist wordt neergeknalt mag het in een keer wel ?

• kees

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, dus uhhhhhh dit is niveau????? whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.