Ik ben het voor deze keer helemaal met je eens Lian.
Media moet kunnen zeggen wat ze wil.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsja, lian, maar het wordt wel nageaapt, en door wie? juist dat soort figuren moeten doodgezwegen worden.kijk, als mijn kids dit toevallig op tv zien, dan leg ik ze uit dat dit verschrikkelijk is. ik denk dus dat er in die marokkaanse gezinnen heel wat anders over gespeculeerd wordt, hoe komt een kind daar anders bij dan? en inderdaad, gelijk in een opvoedkamp stoppen, met ouders en al erbij, stond ook op het program van pim fortuyn, he
ik begrijp je wel, j.w., ben het ook volkomen met je eens, maar zolang achtelijke debielen daardoor acties na gaan doen, vind ik niet tollerant.doordat pim gedemoniseerd werd door de linkse media is hij daardoor wel slachtoffer geworden, en hetzelfde gebeurt met rita verdonk ben ik bang. de tijd dat iedereen maar alles over zich heen laat komen is voorbij.
helaas had pim geen respect voor vrouwen en zo kan ik nog wel zaken tegen pim opnoemen. Ook zonder Pim was het kabinet wel opzijn gat gegaan. Pim is n iet voor niets in alle organistaties waar hij lid was uitgekost of uit eigen initiatief weg gegaan. Puur omdat hij erg goed was in ballonnetjes opgooien maar in de praktijk niets kon onderbouwen met een solide plan. Tot op heden van dage doen de Pim lijsten en leefbaar Nederland het niet goed juist aan gebreg van enige politieke ervaring en het kunnen onderbouwen en staven van meningen op basis van solide onderzoek.
bepaalde linkse lieden en ja ook erg fout, maar er is in mijn ogen een verschil in het maken van onjuiste opmerkingen en excuus aanbieden zonder dat er een historie is van dat soort zaken , dan kwetsende opmerkingen maken geen excuus voor aanbieden en een historie hebben van dit soort zaken. Dan heb je er duidelijk niet van geleerd. En dat geldt net zo zeer voor linkse politica
precies, maar als pastoors een opmerking maakt waar een kern van waarheid inzit vind ik dat niet te vergelijken met een ss officier. vaak zijn discussies over moslims voor sommige erg pijnlijk, en waarom?wees eens eerlijk, een hoop problemen worden toch ook door hun veroorzaakt! ik scheer ze niet over 1 kam, hoor, laten we dat wel stellen, anders krijgen we dat weer. ook pastoors noemde sommige, en niet iedere moslim. die man heeft gelijk, moslimextremisten die dit soort praktijken doen, verschuilen zich toch ook achter hun geloof? dat geven ze zelf toe. dus wat miszecht die man dan? helemaal niets!
in principe niet maar wel in de context waarin het gezegd was. ik blijf erbij dat er meer gebeurd moet zijn en dat deze opmerking van hem is aangegrepen om hem te kunnen lozen om het maar oneerbiedig te zeggen. verder vindt ik dat politici zich veel meer bewust moeten zijn van hun uitlatingen, want je ziet maar weer dat veel verkeerd geinterperteed kan worden met alle gevolgen van dien. Zo ben ik het op persoonlijke noot eens met het affische over Rita Verdonk maar met de voetnoot dat ik wel vind dat het een bijzondere kwetsende poster is die verschrikkelijk gemisinterperteerd kan worden. Groen links moet daarom ook de eventuele consequenties die hieruit voortvloeien dragen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?